رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 21 May

جدیدترین قسمت برنامه «خط سوم» با محوریت بررسی حق حیات جنین، چهارشنبه ۲۲ آذر روانه آنتن شبکه دو خواهد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این برنامه در جدیدترین قسمت خود که «علیه مرگ پیش از تولد» نام دارد، با محوریت نقطه‌نظرات جنبش‌های جهانی حق حیات جنین، میزبان دکتر ساره […]

جدیدترین قسمت برنامه «خط سوم» با محوریت بررسی حق حیات جنین، چهارشنبه ۲۲ آذر روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این برنامه در جدیدترین قسمت خود که «علیه مرگ پیش از تولد» نام دارد، با محوریت نقطه‌نظرات جنبش‌های جهانی حق حیات جنین، میزبان دکتر ساره ابراهیم‌کوچک (از فعالان اجتماعی) و محمد خوشدل‌فر (کارگردان مستند خونریزی) خواهد بود. مهمانان برنامه سعی می‌کنند با استناد به مستندات و تولیدات برنامه خود در زمینه بررسی حق حیات جنین با سحر دانشور به گفت‌وگو بنشینند.محمد خوشدل‌فر  که نویسنده و کارگردان مستند خونریزی است درخصوص این مستند که پیرامون سقط جنین و قانونی با همین عنوان در آمریکا است، صحبت خواهد کرد.
گفتنی است کمتر از یک ماه پیش بعد از پنجاه سال قانون سقط جنین در آمریکا دچار تغییراتی شد. در گذشته و در تمام ایالت‌ها، اگر کسی بعد از چهار ماهگی برای سقط جنین مراجعه می‌کرد، نباید مانع آن می‌شدند اما در قانون اخیر، هر ایالت می‌تواند به تنهایی تصمیم بگیرد و الزامی از سوی دولت مرکزی برای آنان وجود ندارد.
«خط سوم» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدیزدان ملک‌آبادی و سردبیری و اجرای سحر دانشور است که جدیدترین قسمت آن، چهارشنبه ۲۲ آذر ساعت ۲۳:۱۵ روانه آنتن این شبکه خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۳:۳۰ است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار