رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 21 May

شبکه تهران به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان این شبکه تهیه و تدارک دیده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، برنامه زنده “سدره” به تهیه‌کنندگی و با اجرای مهیار عبداللهی از پنج شنبه تا یکشنبه ( ۲۳تا ۲۶ آذرماه) […]

شبکه تهران به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان این شبکه تهیه و تدارک دیده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، برنامه زنده “سدره” به تهیه‌کنندگی و با اجرای مهیار عبداللهی از پنج شنبه تا یکشنبه ( ۲۳تا ۲۶ آذرماه) هر شب از کربلای معلی و حرم مطهر امام حسین(ع) ساعت ۲۲ به مدت ۴۵ دقیقه تقدیم نگاه ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت می شود.

«باب‌القبله» عنوان ویژه‌برنامه زنده گروه اجتماعی شبکه تهران است که از بامداد جمعه ۲۴ آذرماه تا دوشنبه ۲۷ آذر ماه ساعت ۲۴ روانه آنتن می‌شود. این برنامه گفتگو محور دارای بخش‌هایی همچون مداحی، کارشناس مذهبی و گفت‌وگو با مهمان ویژه است. «جایگاه زن در خانواده» محور گفت‌وگوی این ویژه‌برنامه است که با حضور مهمانان ویژه تماشایی می‌شود.
این ویژه برنامه به تهیه کنندگی حسین فرزندی و با اجرای مصطفی امامی به مدت ۴ شب تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

گزارشی از مراسم فاطمیه بیت رهبری نیز از روز جمعه تا دوشنبه حوالی ساعت ۱۱:۳۰ روانه آنتن این شبکه می‌شود.

برنامه «قرار» شنبه ساعت ۱۹ و یکشنبه از ۱۰ صبح تا اذان ظهر روی آنتن می‌رود. این برنامه به پوشش تصویری زنده و مستقیم وداع با پیکر ۲۸۰ شهید دفاع مقدس در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) می‌پردازد که از باغ موزه دفاع مقدس با مداحی عبدالرضا هلالی از قاب شبکه تهران تماشایی می‌شود. گفتنی است مراسم وداع با این شهدای گمنام در تمام استان‌ها به ویژه مراکز استان‌ها برگزار و طی آن ۱۱۰ شهید در تهران و ۱۷۰ شهید در ۳۰ استان تشییع خواهند شد.

سینمایی «مادر مادر» به کارگردانی محسن ربیعی یکشنبه ۲۶ آذر مصادف با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) حوالی ساعت ۱۳:۳۰ از قاب شبکه تهران تماشایی می شود. در این فیلم ثریا قاسمی، حدیث فولادوند، بهزاد رحیم خانی و فخرالدین صدیق شریف ایفای نقش می‌ کنند. داستان این سینمایی درباره مادری سالخورده است که فرزندانش او را رها کرده و به واسطه اخلاق تندی که پیدا کرده ، هیچ پرستاری هم او را تحمل نمی‌کند تا اینکه بانویی رئوف و مهربان مراقبت از او را به عهده می‌گیرد و … .
۴ اپیزود از سریال قصه‌های تبیان نیز از شنبه تا دوشنبه هر شب حوالی ساعت ۲۳ پخش می‌شود و دو اپیزود این سریال نیز روز شنبه در ساعت‌های ۲۰ و ۲۳ تقدیم مخاطبان شبکه تهران می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار