رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 7 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ فیلم کوتاه «می اندیشی اگرچه نیستی»در ژانر علمی تخیلی به کارگردانی صلاح الدین نوری پس از شروع پخش بین المللی خود و پذیرش در جشنواره نوار رنگی استرالیا و در ادامه حضور بین المللی خود در جشنواره کشورهای ایتالیا، هند و آمریکا این بار در […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ فیلم کوتاه «می اندیشی اگرچه نیستی»در ژانر علمی تخیلی به کارگردانی صلاح الدین نوری پس از شروع پخش بین المللی خود و پذیرش در جشنواره نوار رنگی استرالیا و در ادامه حضور بین المللی خود در جشنواره کشورهای ایتالیا، هند و آمریکا این بار در بیستمین دوره جشنواره فیلم «حفره دیگری در سر» سانفرانسیسکو شرکت خواهد کرد.
جشنواره فیلم «حفره دیگری در سر» سانفرانسیسکو یک سفر سینمایی به قلمرو سینمای ژانر خواهد بود و شرایط منحصر فردی برای سینماگران مستقل ژانر فراهم میکند.
جشنواره «حفره دیگری در سر» به دنبال افق های وسیع تری از آن چیزی هستیم که تعبیر رایج از «ژانر فیلم» اجازه می دهد. «حفره دیگری در سر» در سال های متمادی برگزاری طرفداران و مخاطبان زیادی را جلب کرده است و سال ها است که در رده جشنواره های مهم با امتیاز بالا می باشد و سال های متمادی به عنوان پنجاه جشنواره برتر از نظر کیفیت از دیدگاه مجله مووی میکر انتخاب شده است و براساس سنت سالیان قبل این جشنواره فیلم‌هایی که در جشنواره به نمایش در می‌آیند. فیلم هایی هستند با وفاداری به سینمای ژانر، تفاوت خاصی از نظر فرمی در سطح فیلمسازی با سایر آثار معمول دارند.

همچنین‌حضور «می‌اندیشی‌اگرچه‌نیستی» در سومین دوره Sherwood Players International Film Festival برای این فیلم نامزدی بهترین فیلمنامه: نوید فرخی و بهترین بازیگر نقش اول زن: پگاه سعیدی را به همراه داشته است. جشنواره شروود به دنبال ایجاد فضای متفاوتی از آنچه که در هر جشنواره ای به طور معمول رخ می دهد می باشد. انتخاب فیلم های کوتاهی که علاوه بر رعایت فرم درست، داستان های تازه ای نیز دارند و همچنین نگاه ویژه و دقیق به تک تک عوامل فیلم تا آنطور که شایسته است ازشان تقدیر شود.

خلاصه داستان فیلم‌کوتاه می‌اندیشی‌اگرچه‌نیستی:
نوید و فروغ زوج خوشبختی هستند که علی‌رغم اتفاقاتی که موجب جداییشان شده ، راهی غیر معمول را تجربه می کنند تا کنار هم بمانند.
فهرست عوامل فیلم«می‌اندیشی،اگر‌چه‌نیستی» عبارتند از: کارگردان:صلاح الدین نوری، تهیه کنندگان:حمیدرضا مالک زاده،صلاح الدین نوری، نویسنده:نوید فرخی، بازیگران:شهریار ربانی،پگاه سعیدی،سلما دلسوزی و حمید پیشقدم، دستیار کارگردان،برنامه ریز و مدیرتولید:حسین خنکا، مدیر فیلمبرداری: فاتح شافعی، تدوین‌وساخت‌تیزر و محتوا:مصطفی مولایی، صداگذاری و ترکیب صدا:عرفان یزدی، مدیر صدابرداری: امیرحسین سعیدی، جلوه های بصری و اصلاح رنگ‌ونور:حسن پیله ور، مدیر چهره پردازی: عاطفه رضایی، طراح صحنه:مریم مجاوری، طراح لباس:عاطفه فلاح، موسیقی:حسین فارس، منشی صحنه: زهرا پویا، عکاس: محیا باران چشمه، لوگو و پوستر:یاسمین یوسفی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار