رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July

معاونت هنری شهرداری رفسنجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، انجمن سینمای جوانان رفسنجان و برخی نهادهای فرهنگی دیگر، جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» را برگزار می‌کند. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، معاونت شهرداری رفسنجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، انجمن سینمای جوانان رفسنجان، کانون […]

معاونت هنری شهرداری رفسنجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، انجمن سینمای جوانان رفسنجان و برخی نهادهای فرهنگی دیگر، جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» را برگزار می‌کند.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، معاونت شهرداری رفسنجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، انجمن سینمای جوانان رفسنجان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و موسسه فرهنگی هزاردستان، با هدف شناسایی و حمایت از فیلم‌سازان جوان و نوپا، بیان اثربخشی جایگاه شهرسازی و مدیریت شهری بر روح و روان شهروندان و معرفی شهر رفسنجان، جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» را برگزار می‌کند.

برپایه این گزارش این جشنواره در سه بخش داستانی، مستند و پویانمایی و با موضوعات، شهر، امید و آینده؛ شهر، خانواده و فرزندآوری؛ شهر و زیست عفیفانه؛ حقوق و فرهنگ شهروندی و موضوع آزاد با محوریت شهر است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ از طریق سایت شهرداری رفسنجان به نشانی www.rafsanjan.ir نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام فرمایند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار