رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۵ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 2 June

همزمان با فرارسیدن شب‌ یلدا، شبکه دو سیما ویژه‌ برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبانش تدارک دیده ‌است. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، به مناسبت شب یلدا برنامه‌های «یلدای ایرانی»، ویژه برنامه «مدار بسته»، «خیلی دور، خیلی نزدیک» و «باغ شادونه» روانه آنتن این شبکه می‌شوند.ویژه‌ برنامه «یلدای ایرانی» با اجرای […]

همزمان با فرارسیدن شب‌ یلدا، شبکه دو سیما ویژه‌ برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبانش تدارک دیده ‌است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، به مناسبت شب یلدا برنامه‌های «یلدای ایرانی»، ویژه برنامه «مدار بسته»، «خیلی دور، خیلی نزدیک» و «باغ شادونه» روانه آنتن این شبکه می‌شوند.ویژه‌ برنامه «یلدای ایرانی» با اجرای المیرا شریفی مقدم، علی استادی، مژده لواسانی، حسین رفیعی، وحید رونقی، مصطفی امامی و مجید یحیایی؛ و حضور هنرمندان، خوانندگان و افراد تأثیرگذار در حوزه‌های مختلف در فضایی متناسب با این آیین ایرانی روانه آنتن می‌شود. گفت‌وگوهای جذاب مجریان با مهمانان و بخش های شاد و متنوع لحظات شیرین و صمیمانه‌ای را در بلندترین شب سال برای مخاطبان این برنامه رقم خواهد زد. این برنامه پنجشنبه سی ام آذر ماه حوالی ساعت ۱۸ از شبکه دو پخش می‌شود.

ویژه برنامه «مدار بسته» با موضوع «شب یلدا» چهار‌شنبه بیست و نهم آذر حوالی ساعت ۲۲ روانه آنتن شبکه دو می‌شود. این برنامه با اجرای حسین رفیعی و محمد شعبان‌پور و با حضور شهاب عباسی، علی مشهدی و همچنین سه تن از استندآپ کمدین‌های محبوب برنامه خندوانه همراه با دوربین مخفی های سطح شهر لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان برنامه به ارمغان می‌آورد.

«خیلی دور، خیلی نزدیک» با محوریت مرور برنامه های مختلف سیما در سال‌های قبل با حال و هوای شب یلدا همراه با آیتم های جذابی مانند لسان الغیب همراه با حافظ خوانی جابر عناصری، یاد یار مهربان همراه با حافظ خوانی بهروز رضوی، شبکه سه و نیم، قورباغه سبز، انیمیشن‌های سال‌های گذشته که یادآور خاطرات شیرین برای مخاطبان است، ترانه های ویژه شب یلدا و بخش‌های متنوع و جذاب دیگر در جشن یلدا کنار مخاطبان این شبکه خواهد بود. این برنامه پجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۳:۳۰ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

ویژه برنامه «باغ شادونه» با اجرای ملیکا زارعی به‌مناسبت شب یلدا با آیتم‌هایی جذاب پنجشنبه سی‌ام آذر ماه حوالی ساعت ۱۵ از شبکه دو پخش می‌شود. در این ویژه برنامه شاد ضمن آشنایی بچه ها با شب یلدا آنها متوجه می‌شوند که این جشن تجربه ی شیرینی است از کنار هم بودن و شنیدن قصه های زیبای مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار