رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
  • الأحد ۹ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 16 June

شبکه پیشران فراتر با ویژه برنامه هایی یلدایی مهمان خانه های مخاطبان خود می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، فیلم مستند «شگفتی آواز» پنجشنبه ۳۰ آذر در ساعت ۱۸:۰۰ اولین برنامه از این شب طولانی خواهد بود. در ساعت ۱۹:۰۵ مستند کوتاه «جاذبه‌های ایران – توران» اثر «فتح‌الله امیری» […]

شبکه پیشران فراتر با ویژه برنامه هایی یلدایی مهمان خانه های مخاطبان خود می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، فیلم مستند «شگفتی آواز» پنجشنبه ۳۰ آذر در ساعت ۱۸:۰۰ اولین برنامه از این شب طولانی خواهد بود. در ساعت ۱۹:۰۵ مستند کوتاه «جاذبه‌های ایران – توران» اثر «فتح‌الله امیری» را خواهیم داشت و سپس آخرین قسمت سریال تلویزیونی «نجلا»، قسمت ۱۷ در ساعت ۱۹:۱۵ پخش خواهد شد. برای کوچولوهای مهربونمون، قسمت ۳۲ فصل دوم مجموعه تلویزیونی «چیا» را در ساعت ۲۰:۱۵ درنظر گرفته‌ایم و پس از آن قسمت ۸۸ مجموعه تلویزیونی «قندون» در ساعت ۲۰:۳۰ پخش خواهد شد. به دنبال آن اولین قسمت از فصل دوم سریال تلویزیونی «مستوران» به عنوان ویژه‌برنامه یلدایی در ساعت ۲۱:۰۰ به سمع و نظر مخاطبان عزیز خواهد رسید و سپس قسمت دیگری از مستند کوتاه «جاذبه‌های ایران – میانکاله» در ساعت ۲۱:۵۵ پخش خواهد شد. فیلم سینمایی «تلقین» از آثار «کریستوفر نولان» که برنده ۴ جایزه اسکار شده، در ساعت ۲۲:۰۰ بر روی آنتن شبکه فراتر قرار خواهد گرفت. در نهایت به عنوان حسن ختام ویژه برنامه‌های شب یلدا، در ساعت ۰۰:۱۵ بامداد قسمت ۴۴ «کودک شو» شب شادی را برای شما رقم خواهد زد.برای روز بعد هم در ساعت ۱۴:۳۰ فیلم مستند «خرس قطبی» را در اولین روز زمستان تقدیم نگاه شفاف شما خواهیم کرد.

بازپخش برنامه‌ها از ساعت ۰۱:۱۵ بامداد با تکرار چیا و پس از آن بازپخش فیلم پویانمایی «چگونه اژدهای خود را آموزش دهید-۳» در ساعت ۰۱:۳۰ بامداد، سپس تکرار آخرین قسمت نجلا در ساعت ۰۳:۳۰ بامداد و پس از آن تکرار قندون در ساعت ۰۴:۳۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار