رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 10 May

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای، شقایق عوض زاده نویسنده و کارگردان و تهیه‌کننده سریال «انتخاب نهایی» گفت: پیش تولید فاز اول این سریال در شش قسمت، دی ماه امسال در تهران شروع شده است. فاز های بعدی این سریال در استان های گیلان، مازندران، اصفهان و شیراز خواهد بود. وی […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای، شقایق عوض زاده نویسنده و کارگردان و تهیه‌کننده سریال «انتخاب نهایی» گفت: پیش تولید فاز اول این سریال در شش قسمت، دی ماه امسال در تهران شروع شده است.
فاز های بعدی این سریال در استان های گیلان، مازندران، اصفهان و شیراز خواهد بود.

وی افزود: در پیش تولید این مجموعه از ترکیب بازیگران پیشکسوت، در کنار بازیگران حرفه‌ای و کار اولی بهره می‌گیریم و همچنین از بیش از ۲۵۰ نفر متقاضی بازی از تهران و دیگر شهرستان‌ها تست حضوری و غیرحضوری گرفته شده است.

شقایق عوض زاده با بیان اینکه پس از پیش تولید اسامی بازیگران این مجموعه اعلام خواهد شد، گفت: در حال حاضر مذاکره با چند بازیگر برای حضور در این مجموعه صورت گرفته است و عوامل گروه تولیدی هر فاز، از بین هنرمندان همان استان انتخاب خواهند شد. و در تلاش هستیم که این مجموعه تا اواخر تابستان ۱۴۰۳ آماده پخش عموم شود.

این کارگردان در پایان با اشاره به اینکه از پنج سال قبل این طرح را در نظر داشته و پاییز امسال کار نگارش فیلمنامه اثر پایان یافته اظهار کرد: ترکیب بازیگران و عوامل طوری انتخاب خواهند شد که همه از جوانان فعال و خوش‌فکر این حوزه باشند.

تعدادی از عوامل نهایی شده فاز اول سریال «انتخاب نهایی» عبارتند از: نویسنده، کارگردان و تهیه کننده شقایق عوض زاده، بازیگر مسعود نیک قلب، بازیگر کودک محمد مهدی پورشمسی، منشی صحنه عطیه سهلانی، طراح لباس ملیحه سادات حسینی دلچه، طراح صحنه حمید عوض زاده ، مدیر صدابرداری علی اعتماد مقدم ، مدیر فیلمبرداری محمد ناصری هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار