رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May

جدیدترین قسمت از فصل سوم مجموعه مستند «ضد» به سراغ شکل‌گیری علم بازاریابی همزمان با رشد تولید در ابتدای قرن بیستم می‌پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، جدیدترین قسمت از فصل سوم مجموعه مستند «ضد»، محصول مرکز مستند سوره، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن کریمیان دوشنبه‌شب ۴ دی ماه ساعت […]

جدیدترین قسمت از فصل سوم مجموعه مستند «ضد» به سراغ شکل‌گیری علم بازاریابی همزمان با رشد تولید در ابتدای قرن بیستم می‌پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، جدیدترین قسمت از فصل سوم مجموعه مستند «ضد»، محصول مرکز مستند سوره، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن کریمیان دوشنبه‌شب ۴ دی ماه ساعت ۲۳:۲۰ در شبکه دو سیما میزبان مخاطبان خود است.این قسمت با عنوان «شکارچیان بازار» تلاش کرده است به ماجرای شکل‌گیری علم بازاریابی همزمان با رشد تولید در ابتدای قرن بیستم و در ادامه بحران‌های عجیبی که علم بازاریابی در ایجاد آن نقش داشته است، بپردازد‌.

فصل جدید مجموعه مستند «ضد» که در ۲۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید شده است، دوشنبه شب‌ها ساعت ۲۳:۲۰ از شبکه دو سیما و پنجشنبه‌شب‌ها حوالی ساعت ۲۲ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار