رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Friday 26 July

نگاهی به زندگی صاحب کتاب شریف مفاتیح الجنان به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، همزمان با ایام رحلت شیخ عباس قمی صاحب کتاب مفاتیح الجنان مستند «سعادتمندان» با نگاهی به زندگی ایشان از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود. «سعادتمندان» به تهیه کنندگی و کارگردانی امید ملکوتی در شبکه […]

نگاهی به زندگی صاحب کتاب شریف مفاتیح الجنان

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، همزمان با ایام رحلت شیخ عباس قمی صاحب کتاب مفاتیح الجنان مستند «سعادتمندان» با نگاهی به زندگی ایشان از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.
«سعادتمندان» به تهیه کنندگی و کارگردانی امید ملکوتی در شبکه قرآن و معارف سیما تولید و روز شنبه ۳۰ دی ساعت ۹ و ۱۹ برای اولین بار پخش خواهد شد.
مستند «سعادتمندان» برشی از زندگی صاحب کتاب مفاتیح الجنان است که دوران کودکی، نوجوانی و بزرگسالی ایشان را بازسازی و به تصویر کشیده است.
مستند «سعادتمندان» به بررسی ابعاد شخصیتی، علمی، اخلاقی و همچنین تالیفات دیگر این عالم وارسته می پردازد.
در این مستند بزرگانی چون شیخ حسین انصاریان، آیت الله فاضل لنکرانی، حجت الاسلام و المسلمین صدیقی، حجت الاسلام و المسلمین بهشتی، دکتر رضا مختاری و حجت الاسلام و المسلمین فقیهی در مورد ابعاد مختلف شخصیتی شیخ عباس قمی گفتگو کرده اند.
شیخ عباس قمی به غیر از مفاتیح، ۴۰عنوان کتاب دیگر تالیف، تحقیق و به نگارش در آوره است که برخی از آن، کتب مرجع برای اهالی دین است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار