رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Friday 26 July

فروش سینمای ایران در اولین ماه زمستان به بیش از ۱۴۲ میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان رسید. همچنین تهران، شیراز، مشهد، اصفهان و کرج پرفروش‌ترین سینماهای کشور را داشتند. به گزارش سینماخانه و به نقل از اعلام روابط عمومی موسسه سینماشهر، سینمای ایران در دی ماه نسبت به ماه گذشته با افزایش بیش از ۵ […]

فروش سینمای ایران در اولین ماه زمستان به بیش از ۱۴۲ میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان رسید. همچنین تهران، شیراز، مشهد، اصفهان و کرج پرفروش‌ترین سینماهای کشور را داشتند.
به گزارش سینماخانه و به نقل از اعلام روابط عمومی موسسه سینماشهر، سینمای ایران در دی ماه نسبت به ماه گذشته با افزایش بیش از ۵ میلیارد تومان روبرو بود.  جمعه ۲۲ دی با فروش بیش از ۱۰ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین روز و سه‌ شنبه پنجم همین ماه با ۲۳۸ هزار و ۲۸۹ نفر پرمخاطب‌ ترین روز این ماه محسوب می‌شوند.
فیلم‌ سینمایی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی محمد شایسته با فروش بیش از ۳۸ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان پرفروش ترین فیلم ماه بود. این درحالیست که فروش کل «هتل» در آستانه رسیدن به ۲۵۰ میلیارد تومان است و اکرانش همچنان در سینماهای سراسر کشور ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار