رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Friday 26 July

به مناسبت ایام  ولادت امام علی (ع) و تجلیل از مقام ارزشمند پدر شبکه یک سیما ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه «ایران دوست داشتنی» به مناسبت ۱۳ رجب فضای مفرح و جشن و با رویکرد شناخت ظرفیت های بومی و هویتی و […]

به مناسبت ایام  ولادت امام علی (ع) و تجلیل از مقام ارزشمند پدر شبکه یک سیما ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه «ایران دوست داشتنی» به مناسبت ۱۳ رجب فضای مفرح و جشن و با رویکرد شناخت ظرفیت های بومی و هویتی و در جهت اتحاد، همدلی و امیدآفرینی در شب ولادت حضرت علی(ع) پخش می‌شود و گزیده‌های جذاب برنامه در روز بعد تکرار خواهد شد. این برنامه روز چهارشنبه ساعت ۱۹:۱۵ و ۲۳:۱۵ و همچنین روز پنجشنبه ساعت ۱۷ و ۱۹:۴۵ پخش می‌شود.ویژه برنامه موسیقایی «کرشمه» برای آشنایی بیشتر مخاطبان با موسیقی سنتی نواحی مختلف کشور عزیزمان ایران تدارک دیده شده است. این برنامه روز چهارشنبه ساعت ۱۸:۴۵ و پنجشنبه ساعت ۸ صبح روی آنتن خواهد رفت.
«گلزار» برنامه ای گفتگو محور است که از گلزار شهدا با هدف انتقال حال و هوای معنوی این مکان به مخاطبان تقدیم می شود. این برنامه روز پنجشنبه ساعت ۱۶:۱۵ پخش می شود.
برنامه صبحگاهی «صبح بخیر ایران» به مناسبت ولادت امیرالمومنین (ع) منعطف خواهد شد و در روز ۱۳ رجب فضایی شاد و مفرح خواهد داشت. این برنامه ساعت ۶ صبح روی آنتن می رود.
برنامه ظهرگاهی «سیمای خانواده» نیز به مناسبت این ایام منعطف می شود. «سیمای خانواده» ساعت ۱۱ پخش خواهد شد.
برنامه عصرگاهی «ایران امروز» به میلاد امام علی(ع) منعطف خواهد بود و در شب ۱۳ رجب با پیش‌بینی آیتم و فضای متناسب به این مناسبت می پردازد. این برنامه روز چهارشنبه ساعت ۱۸ پخش می‌شود.
برنامه «طرحی برای فردا» نیز با موضوع مناسبت ولادت حضرت علی(ع) روز چهارشنبه ساعت ۱۶:۱۵ پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار