رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 7 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July

شبکه‌ نمایش سیما همزمان با آغاز دهه فجر فیلم «دو ماه شمسی» را پخش می‌کنند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، فیلم «دو ماه شمسی» به کارگردانی سعید زارعیان تولید سیمای صدا و سیمای مرکز یزد پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ساعت ۱۳ روی آنتن خواهد رفت. داستان این تله فیلم سرگذشت شهیدان […]

شبکه‌ نمایش سیما همزمان با آغاز دهه فجر فیلم «دو ماه شمسی» را پخش می‌کنند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، فیلم «دو ماه شمسی» به کارگردانی سعید زارعیان تولید سیمای صدا و سیمای مرکز یزد پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ساعت ۱۳ روی آنتن خواهد رفت.

داستان این تله فیلم سرگذشت شهیدان کاظم دیاله و حاج عباس احمدی، دو نفر از انقلابیون روستای شمسی رستاق در شهرستان اشکذر است که در دوران انقلاب اسلامی به شهادت رسیده اند.
گفتنی است؛ در این فیلم ۳۵ بازیگر هنرنمایی می کنند که علی اوسیوند، امیرمحمد زند و شراره رخام از تهران و هنرمندان یزدی همچون مهدی قانع، هادی آقا بزرگی، صاحب حائری زاده، جواد فارغی و ملیحه خوشنام و چند تن دیگر از هنرمندان یزدی در آن هنرنمایی می کنند.
دو ماه شمسی در ششمین جشنواره ملی فانوس، ویژه تولیدات هنری و سینمایی ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ها، موفق به کسب دیپلم افتخار شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار