رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Friday 26 July

مستند «متولد شده در کوه های راکی» با گویندگی ۲ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند در گونه مستند حیات وحش محصول آمریکا در سال ۲۰۲۰ قرار است از شبکه مستند […]

مستند «متولد شده در کوه های راکی» با گویندگی ۲ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند در گونه مستند حیات وحش محصول آمریکا در سال ۲۰۲۰ قرار است از شبکه مستند سیما پخش شود.امیر صالح کسروی و نازنین یاری صداپیشه های این اثر بوده اند.

این مستند ۲ قسمتی به پوشش گیاهی و جانوری منطقه کوهستانی راکی در آمریکای شمالی می پردازد. با پوشش گیاهی منطقه در ۴ فصل سال آشنا می شویم و برخی گونه های جانوری منطقه همچون کل و بزهای کوهی، گرگ ها، خرس ها، روباه، پرندگان منطقه معرفی شده و سبک زندگی، نحوه شکار کردن و تولید مثل آنها مورد بررسی قرار می گیرد.

«متولد شده در کوه های راکی» یک مستند طبیعت و حیات وحش با فیلمبرداری بسیار خوب است که می تواند برای دوستداران مستندهای حیات وحش جذاب باشد و در عین حال جنبه ی تحقیقی و اطلاعاتی آن هم قابل توجه است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی مستند، برای مخاطبان پخش شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار