رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July

فصل دوازدهم مسابقه تلویزیونی «خانه ما»  با کیفیت بالا از شبکه فراتر پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مجموعه رئالیتی‌شو که سری دوازدهم آن در شهر زیبای بوشهر با کیفیت ۴K تولید شده و پخش آن به تازگی از شبکه سه سیما آغاز شده، در روزهای پنجشنبه […]

فصل دوازدهم مسابقه تلویزیونی «خانه ما»  با کیفیت بالا از شبکه فراتر پخش می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مجموعه رئالیتی‌شو که سری دوازدهم آن در شهر زیبای بوشهر با کیفیت ۴K تولید شده و پخش آن به تازگی از شبکه سه سیما آغاز شده، در روزهای پنجشنبه از آنتن شبکه فراتر پخش می‌شود.این مجموعه، یک برنامه پرمخاطب است که در هر فصل، به شهری از شهرهای زیبای کشورمان رفته و با حضور دو خانواده مسابقه‌ای را برگزار می‌کند. در این مسابقه، شرکت‌کنندگان موظفند با بودجه معین و کمی که برنامه در اختیار آنها قرار می‌دهد تا آخر ماه زندگی خود را طوری مدیریت کنند که بتوانند از پس مخارج روزمره خود برآیند.

قسمت اول این فصل، روز پنجشنبه ۱۹ بهمن بر آنتن شبکه پیشران فراتر قرار خواهد گرفت.

مسابقه تلویزیونی «خانه ما» پنجشنبه‌ها، ساعت ۱۸:۳۰ پخش می شود. همچنین تکرار این مسابقه روز بعد، ساعت ۶:۰۰ صبح و ۱۲:۴۵ ظهر روی آنتن می رود.

فصل بعدی این برنامه، یعنی فصل سیزدهم، در شهر زیبای سنندج فیلمبرداری شده که مراحل پس‌تولید خود را می‌گذراند. همچینن پس از نام‌نویسی فصل چهاردهم برنامه، قرار است مردم خونگرم بلوچ ساکن در شهرهای زاهدان و چابهار میزبان فصل جدید مسابقه «خانه ما» در فصل چهاردهم باشند.

خانواده‌های علاقه‌مند به شرکت در مسابقه «خانه ما» می‌توانند با مراجعه به سایت برنامه به نشانی https://khaneyema.nobin.tv طبق ضوابط مشخص شده در بخش ثبت نام، فرم حضور در مسابقه را تکمیل و ارسال نمایند تا در فصل‌های بعدی برنامه شاهد رقابت آنها باشیم.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار