رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Friday 26 July

جدیدترین قسمت از برنامه «ماه‌ ترین» با حضور دکتر «سعید رضا غفاری» (متخصص ژنتیک) دوشنبه ۷ اسفند حوالی ساعت ۱۵ روانه آنتن شبکه دو می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، محیا اسناوندی در هر قسمت از برنامه «ماه ترین» میزبان کارشناسی در حوزه‌های مربوط به بارداری است که در گفتگویی […]

جدیدترین قسمت از برنامه «ماه‌ ترین» با حضور دکتر «سعید رضا غفاری» (متخصص ژنتیک) دوشنبه ۷ اسفند حوالی ساعت ۱۵ روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، محیا اسناوندی در هر قسمت از برنامه «ماه ترین» میزبان کارشناسی در حوزه‌های مربوط به بارداری است که در گفتگویی ساختارمند مخاطب را با خود همراه و در جدیدترین قسمت از این برنامه با حضور دکتر «سعید رضا غفاری» (متخصص ژنتیک) در خصوص موضوع «فرزندآوری در خانواده‌های دارای فرزند توان‌یاب» گفتگو می‌کند.
اختلالات کروموزومی ممکن است در یکی از والدین وجود داشته باشد و به فرزندان منتقل شود ولی ممکن است بدون هیچ سابقه خانوادگی اتفاق بیفتد؛ ولی آیا ممکن است این اتفاق برای همه تولدها در یک خانواده بیفتد؟ در صورت داشتن یک فرزند توان‌یاب، احتمال اینکه بقیه فرزندان نیز دچار این عارضه باشند، چقدر است؟ آیا متخصصان بارداری مجدد را توصیه می‌کنند؟ دکتر غفاری به پرسش‌های شما در این زمینه در «ماه ترین» امروز پاسخ می‌دهد.

«ماه ترین» کاری از گروه خانواده شبکه دو با اجرای محیا اسناوندی، به تهیه‌کنندگی مرجان بیات و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ۴۰ قسمت سی دقیقه ای، شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۵ به صورت زنده روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار