رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July

مستند «شکارگران» با گویندگی ۱۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند در گونه حیات وحش محصول کشور انگلیس در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه مستند سیما پخش شود.مدیر دوبله این […]

مستند «شکارگران» با گویندگی ۱۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند در گونه حیات وحش محصول کشور انگلیس در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه مستند سیما پخش شود.مدیر دوبله این مستند امیرصالح کسروی و صدابرداری آن به عهده رژین جشن سده بوده است. محمد بهاریان، مریم جلینی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، منوچهر زنده دل، ابوالفضل شاه بهرامی، پویا فهیمی، امیربهرام کاویانپور، صنم نکواقبال و امیرصالح کسروی صداپیشه های این مستند حیات وحش بوده اند.

این مستند به برترین حیوانات شکارچی در نقاط مختلف جهان می‌پردازد.

«شکارگران» مجموعه ای شاخص در حوزه ی مستندهای حیات وحش که برنده و نامزد جوایز زیادی از جمله یک جایزه بفتا برای بهترین فیلمبرداری مستند شده است. مجموعه با ساخت و فیلمبرداری شگفت انگیز خود مخاطب را به دل زندگی و جهان حیوانات شکارگر می برد و به راحتی می تواند دوستداران مستندهای حیات وحش را مجذوب کند.

شبکه‌ی مستند، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار