رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 1 June

ویژه‌برنامه «سلام تهران» ۱۰ اسفند ساعت ۲۱ ویژه انتخابات روی آنتن شبکه تهران می‌رود و از خانواده‌های شهدا، ورزشکاران و هنرمندان میزبانی می‌کند. ویژه‌برنامه شاد «سلام تهران» شامگاه پنجشنبه ۱۰ اسفند ساعت ۲۱ میزبان اقشار مختلف از جمله ورزشکاران، نخبگان، معلمان نمونه، هنرمندان مردمی، رزمندگان، خانواده های شهدا و … است. این برنامه با پیش‌بینی […]

ویژه‌برنامه «سلام تهران» ۱۰ اسفند ساعت ۲۱ ویژه انتخابات روی آنتن شبکه تهران می‌رود و از خانواده‌های شهدا، ورزشکاران و هنرمندان میزبانی می‌کند.

ویژه‌برنامه شاد «سلام تهران» شامگاه پنجشنبه ۱۰ اسفند ساعت ۲۱ میزبان اقشار مختلف از جمله ورزشکاران، نخبگان، معلمان نمونه، هنرمندان مردمی، رزمندگان، خانواده های شهدا و … است.

این برنامه با پیش‌بینی بخش‌های مختلف و پخش گزارش‌های ویژه محیاشدن شهروندان تهرانی را برای حضور با شکوه در انتخابات پیش رو به تصویر می‌کشد.

حضور خانواده‌های معزز شهدا، هنرمندان، ورزشکاران در برنامه و دعوت آن‌ها برای مشارکت در انتخابات، بخش دیگری از تدارک جشن سلام تهران برای مخاطبان است.

هومن ستوده و ابوالفضل اینانلو اجرای این برنامه را بر عهده دارند تا آیتم‌های طنز و سرگرمی این برنامه را نیز برای شما به تصویر بکشند و از گروه‌های موسیقی اقوام نیز میزبانی کنند.

«سلام تهران» از گروه اجتماعی شبکه تهران سیما هر روز صبح به صورت زنده روی آنتن می‌رود و در مناسبت‌های ملی و اعیاد نیز به صورت ویژه پخش می‌شود.
منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار