رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Friday 26 July

دو فیلم سینمایی «سم» و «قو» با گویندگی ۴ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مدیر دوبله این دو سینمایی سعید شیخ زاده و صدابرداری آن به عهده علی شریفی بوده است. رضا […]

دو فیلم سینمایی «سم» و «قو» با گویندگی ۴ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مدیر دوبله این دو سینمایی سعید شیخ زاده و صدابرداری آن به عهده علی شریفی بوده است. رضا آفتابی، منوچهر زنده دل، اکبر منانی و سعید شیخ زاده صداپیشه های فیلم «سم» و منوچهر زنده دل، اکبر منانی، افشین زی نوری و سعید شیخ زاده صداپیشه های فیلم «قو» بوده اند.فیلم سینمایی «سم» در گونه کوتاه، کمدی و درام محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ ؛ داستان مردی به نام هنری است که بی حرکت روی تختش دراز کشیده است و وقتی دوست او سر‌می‌رسد می‌گوید که ماری کشنده زیر ملحفه روی شکم او خوابیده است و کوچک‌ترین حرکت و کار اشتباهی موجب نیش زدن مار و مرگ او می‌شود. همراه هنری به دکتر گندری زنگ می‌زند و دکتر ابتدا به هنری پادزهر تزریق می‌کند و سپس داروی بیهوشی را در زیر ملحفه می‌ریزد تا مار بیهوش شود. پس از این کارها دکتر و همراه هنری ملحفه را کنار می‌زنند اما ماری نیست. دکتر به هنری می‌گوید شاید خواب دیده است که این باعث عصبانیت هنری می‌شود.

فیلمی سرخوشانه و بامزه و جذاب با سبک بصری و روایی منحصر‌به‌فرد وس اندرسون که یکی از فیلم های کوتاهی است که این کارگردان صاحب پرآوازه بر اساس داستان های رولد دال ساخته اند که در نوع خود به خاطر عجیب بودن و غافلگیری ها و چرخش های شان شهره اند و بی گمان می تواند برای دوستداران ادبیات و سینما به یک اندازه جذاب باشد.

فیلم سینمایی «قو» در گونه کوتاه و کمدی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳؛ بر اساس داستان کوتاهی از رولد دال، داستان‌نویس پرآوازه، ساخته شده است. داستان پسری به نام پیتر واتسون که در طبیعت مورد قلدری دو نوجوان بد‌طینت قرار می‌گیرد.

روایتی غم‌انگیز با سبک منحصر‌به‌فرد و تماشایی وس اندرسون که یکی دیگر از فیلم های کوتاهی است که این کارگردان صاحب پرآوازه بر اساس داستان های رولد دال ساخته اند که در نوع خود به خاطر عجیب بودن و غافلگیری ها و چرخش های شان شهره اند و بی گمان می تواند برای دوستداران ادبیات و سینما به یک اندازه جذاب باشد.

شبکه‌ی چهار سیما، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و این دو فیلم را پخش کرده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار