رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Friday 26 July
  • شنبه 12 اسفند 1402 - 10:35
  • کد خبر : 142859
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نمایش«همسایه‌ها» در جشنواره پانیذی ها به روی صحنه رفت

نمایش«همسایه‌ها» در جشنواره پانیذی ها در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه رفت نمایش «همسایه‌ها» به نویسنده و کارگردانی نسیم ‌تاجی در جشنواره پانیذی در پردیس تئاتر شهر زاد به روی صحنه رفت. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای اثر، نمایش «همسایه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی نسیم ‌تاجی، تهیه کنندگی اشکان […]

نمایش«همسایه‌ها» در جشنواره پانیذی ها در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه رفت

نمایش «همسایه‌ها» به نویسنده و کارگردانی نسیم ‌تاجی در جشنواره پانیذی در پردیس تئاتر شهر زاد به روی صحنه رفت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای اثر، نمایش «همسایه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی نسیم ‌تاجی، تهیه کنندگی اشکان درویشی و مجری طرح آکادمی ‌بازیگری ‌پانیذ، رکسانا خلوتی در جشنواره جشنواره پانیذی ها در مورخ دهم اسفندماه ۱۴۰۲ در سالن سه پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه رفت.
در این جشنواره که به همت آکادمی سینمایی پانیذ با مجری طرح رکسانا خلوتی و تهیه کنندگی اشکان درویشی در اولین شب این جشنواره با حضور چهار داور با تجربه تئاتر و سینما سیروس همتی، رامین پرچمی، مختار سائقی و سپهر صاعقی در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار شد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: فردی مداوم فریاد می زند که دزد آمده و تمامی همسایه های خود را درگیر توهم خود میکند.

در این نمایش بازیگرانی همچون پویا ‌احسانی ‌فرسیده پاناجلیلیان،نرگس خورج،ایلیا ‌شکرگزار،آرش جعفری شکیب،آرمان ‌جلیل ‌پور،آراد نیکوکار،نیایش یاوری،امیرعباس فرهادنیا،ایلیا ‌شیبانی به ایفای نقش می پردازند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:دستیار کارگردان:آرتمیس ‌بیگدلی،ایلیا ‌شیبانی،طراح لباس:مهرنوش ‌بلمه،طراح نور:مریم حیدری مشاور کارگردان:مهرداد ‌باقری،مدیر صحنه:محراب رضائی،مجری طرح:آکادمی ‌بازیگری ‌پانیذ،ساخت تیزر:سینا ‌صفوی ‌فر،طراح پوستر:ایلیا ‌شیبانی ،مشاور رسانه ای : سپیده شعبان،پیام احمدی کاشانی،عکاس: پیام احمدی کاشنی

علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال مراجعه کرده و یا به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، پردیس تئاترشهرزاد مراجعه فرمایید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار