رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

مستند «به سوی غبار» با گویندگی ۱۱ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند ورزشی محصول کشور آمریکا در سال ۲۰۱۷ است که قرار است از شبکه ورزش سیما پخش شود.مدیر دوبله […]

مستند «به سوی غبار» با گویندگی ۱۱ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند ورزشی محصول کشور آمریکا در سال ۲۰۱۷ است که قرار است از شبکه ورزش سیما پخش شود.مدیر دوبله این مستند بهروز علی محمدی و صدابردار سهیل عابدی است. رضا الماسی، محمد بهاریان، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، افشین زی نوری، مسعود سلطانی، ابوالفضل شاه بهرامی، سعید شیخ زاده، میلاد فتوحی، بهمن هاشمی و بهروز علی محمدی صداپیشه های این اثر بوده اند.
این مستند درباره یک تیم مسابقه موتورسواری متشکل از یک پدر و پسر را در سخت‌ترین بیست و پنج ساعتی که هر کسی ممکن است با آن روبرو شود دنبال می‌کند.

«به سوی غبار» در مورد یکی از مهیج ترین مسابقات موتورسواری در دنیاست که با ساخت و فیلمبرداری خوب به راحتی می تواند آدرنالین خون را بالا برده و مخاطب علاقه مند را به بطن این مسابقات دیدنی ببرد.

شبکه‌ی ورزش، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار