رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Friday 26 July

چهلمین قسمت از برنامه «مدار بسته» به میزبانی «رضا بنفشه خواه»، یکشنبه ۲۰ اسفند روانه آنتن شبکه دو می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در تازه‌ترین قسمت از برنامه «مدار بسته»، حسین رفیعی میزبان رضا بنفشه خواه (بازیگر) است که در خصوص موضوع «بوم‌گردی و سفر» گفت‌وگویی جذاب خواهند داشت.رضا […]

چهلمین قسمت از برنامه «مدار بسته» به میزبانی «رضا بنفشه خواه»، یکشنبه ۲۰ اسفند روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در تازه‌ترین قسمت از برنامه «مدار بسته»، حسین رفیعی میزبان رضا بنفشه خواه (بازیگر) است که در خصوص موضوع «بوم‌گردی و سفر» گفت‌وگویی جذاب خواهند داشت.رضا بنفشه خواه از بازیگران محبوب و توانمند کشورمان است که نخستین بازی تلویزیونی وی در فیلم مخمصه در سال ۱۳۶۲ و نخستین کار سینمایی وی بازی در فیلم شب مکافات در سال ۱۳۶۳ بود. وی پس از گذراندن دوره‌های بازیگری، مدتی بازیگری ، فن بیان و گویندگی را نیز تدریس می‌کرد. رضا بنفشه خواه سابقه بازیگری در آثاری همچون شهر گربه ها و کلوپ همسران را در کارنامه هنری خود دارد.

همچنین دوربین مخفیِ سطح شهر این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شود تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که تازه ترین قسمت آن با حضور رضا بنفشه خواه، ‌یکشنبه ۲۰ اسفند حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعت ۲ و ۴:۱۵ بامداد، ۱۰:۱۵ صبح و ۱۸:۴۵ است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار