رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 22 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

مستند «سیاره زمین ۳» با گویندگی ۱۶ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند محصول انگلیس در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه مستند سیما پخش شود .مدیر دوبله این مستند امیرصالح […]

مستند «سیاره زمین ۳» با گویندگی ۱۶ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند محصول انگلیس در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه مستند سیما پخش شود .مدیر دوبله این مستند امیرصالح کسروی و صدابردار آن روژین جشن سده است. دانیال الیاسی، محمد بهاریان، محمد تنهایی، مریم جلینی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، لادن سلطان پناه، مریم شاهرودی، پریا شفیعیان، پویا فهیمی، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، نصراله مدقالچی، صنم نکواقبال، حسین نورعلی و امیرصالح کسروی صداپیشه های این اثر بوده اند.

«سیاره زمین ۳» به عنوان سومین قسمت از مجموعه مستندهای «طبیعت سیاره زمین» معرفی شد که توجه به زیبایی‌ها و معجزه‌های طبیعت در سراسر کره‌ی زمین دارد. این مستند توسط دیوید آتنبرو روایت می‌شود و تصاویری شگفت‌انگیز و ناب از جنبه‌های مختلف زمین، از قله‌های بلند گرفته تا دریاچه‌های عمیق، از غارهای تاریک تا بیابان‌های داغ را به تماشاگران ارائه می‌دهد.

فصل سوم از مجموعه مستند «حیات وحش سیاره ی زمین» که یکی از پربیننده ترین و محبوب ترین برنامه های حیات وحش در سراسر جهان بوده است؛ مجموعه مستندی بسیار تماشایی که مجموعه‌ای از زیبایی‌های حیات وحش را به هنرمندانه ترین شکل به تصویر می‌کشد و قادر است هر بیننده‌ای را پای خود بنشاند. مجموعه برنده و نامزد ۳۰ جایزه از جشنواره ها و جوایز مختلف از جمله ۴ امی شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار