رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Friday 26 July

انیمیشن «ریچارد لک لک ۲ راز جواهر بزرگ» با گویندگی ۲۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این فیلم در گونه انیمیشن و ماجراجویی محصول بلژیک در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه کودک سیما پخش […]

انیمیشن «ریچارد لک لک ۲ راز جواهر بزرگ» با گویندگی ۲۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این فیلم در گونه انیمیشن و ماجراجویی محصول بلژیک در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه کودک سیما پخش شود.مدیر دوبله این سینمایی انیمیشن مهوش افشاری و صدابردار آن سهیل عابدی است. فاطمه اکبری، رضا الماسی، فاطمه برزویی، جواد پزشکیان، ارسلان جولایی، سیما رستگاران، افشین زی نوری، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، مهسا عرفانی، مینا قیاس پور مرادی، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، اردشیر منظم، علی همت مومیوند، عباس نباتی، صنم نکواقبال، مونا همایی پور و مهوش افشاری این اثر را دوبله کرده اند.

این انیمیشن ماجرای پرنده ای است که وقتی برای هدایت گروه لک لک ها به شمال انتخاب نمی‌شود، از گروه خارج می شود و به سفر می رود. در سفر با گروهی از گنجشکان آشنا می‌شود و آنها را از دست طاووس ظالم رها می‌کند و با آن‌ها می‌ماند.

انیمیشن از ساختار قدرتمندی برخوردار است و در ضمن شخصیت پردازی نیز به خوبی صورت گرفته و همچنین از ریتم خوبی برخوردار است و از لحاظ مضمونی نیز نکوهش حسادت و تکبر و غرور و همچنین کمک به همنوع و رفع مشکلات دیگران و ترجیح دادن منافع همگانی بر منافع شخصی از مفاهیمی است که در این اثر به آنها پرداخته شده است.
شبکه‌ی کودک، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار