رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 23 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

فیلم سینمایی «تبدیل شوندگان: نبرد ربات ها» با گویندگی ۳۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از […]

فیلم سینمایی «تبدیل شوندگان: نبرد ربات ها» با گویندگی ۳۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.مدیر دوبله این سینمایی افشین زی نوری و صدابردار آن مهدی پاینده است. شیلا آژیر، رضا آفتابی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، ناهید امیریان، فاطمه برزویی، ارسلان جولایی، شراره حضرتی، امیر حکیمی، حسین بیگی، سیما رستگاران، علی اصغر نیک رضایی، منوچهر زنده دل، شایان شامبیاتی، ابوالفضل شاه بهرامی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، زهره شکوفنده، سعید شیخ زاده، بهروز علی محمدی، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، نسرین کوچک خانی، اکبر منانی، علی منانی، غلامرضا مهرزادیان، علی همت مومیوند، بهمن هاشمی، نازنین یاری و افشین زی نوری صداپیشه های این اثر بوده اند.

این اثر درباره گروهی از اتوبات‌ها و ماکسیمال‌ها است که به دنبال یک کلید هستند که سال‌ها قبل از یونیکورن دزدیده شده و به زمین آورده شده است. این کلید دروازه‌های فضازمان را گشوده و به یونیکورن این امکان را می‌دهد که باقی سیاره‌ها را نابود کند.

جدیدترین قسمت از مجموعه‌ فیلم‌های سینمایی علمی تخیلی «تبدیل‌شوندگان» نیز همانند قسمت‌های قبلی از چفت و بست فیلمنامه‌ای بسیار خوبی برخوردار است و جلوه‌های ویژه و بازی‌ها و کارگردانی درخشانی نیز دارد. فیلم برنده و نامزد بیش از ۱۰ جایزه از جشنواره ها و جوایز سینمایی مختلف شده است.

شبکه‌ی سه، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار