رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 23 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

فیلم سینمایی «گنجینه هفتم» با گویندگی ۲۹ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه درام محصول ژاپن در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه دو سیما پخش شود.مدیر دوبله این سینمایی […]

فیلم سینمایی «گنجینه هفتم» با گویندگی ۲۹ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه درام محصول ژاپن در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه دو سیما پخش شود.مدیر دوبله این سینمایی ناهید امیریان و صدابرداری آن به عهده فرشید فرجی بوده است. رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، شراره حضرتی، امیر حکیمی، مریم رادپور، سیما رستگاران، افشین زی نوری، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، حسن کاخی، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، کسری کیانی، مریم معینیان، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی و ناهید امیریان صداپیشه های این اثر بوده اند.

این اثر درباره نوریو کویکه، دلال عتیقه است که به دنبال یافتن یک کاسه عتیقه‌ی بسیار ارزشمند است و سرانجام آن را نزد یک سفالگر پیدا می کند اما بعداً می فهمد که سفالگر خود کاسه را ساخته و تحت تأثیر هنر او قرار می گیرد و او را تشویق می کند که به جای جعل آثار هنری، آثار خود را خلق کند.

«گنجینه هفتم» یک درام بسیار خوش‌ساخت ژاپنی است که فیلمنامه و کارگردانی بسیار خوبی دارد. شخصیت‌پردازی‌ها و بازی‌ها نیز بسیار درخشان است و به لحاظ محتوایی نیز مسائلی را در باب اصالت در آثار هنری مطرح می کند که برای علاقه مندان به این موضوع می تواند جذابیت مضاعفی به فیلم بدهد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی دو، برای مخاطبان پخش شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار