رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May

سریال «دکل ۴۵» با گویندگی ۱۹ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سریال محصول سوئد در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه تماشا پخش شود.مدیر دوبله این سریال افشین زی نوری و […]

سریال «دکل ۴۵» با گویندگی ۱۹ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سریال محصول سوئد در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه تماشا پخش شود.مدیر دوبله این سریال افشین زی نوری و صدابرداری آن به عهده مهدی پاینده بوده است. شیلا آژیر، رضا الماسی، دانیال الیاسی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، مریم رادپور، منوچهر زنده دل، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، بهروز علی محمدی، کوروش فهیمی، نسرین کوچک خانی، علی منصوری راد، علی همت مومیوند، بهمن هاشمی، نازنین یاری و افشین زی نوری صداپیشه های این اثر بوده اند.

این سریال در مورد گروهی از کارکنانی است که با سمت‌های مختلف در یک سکوی نفتی در منطقه‌ی دور افتاده‌ای در حال فعالیت هستند. با پیدا شدن جسد یکی از کارکنان در اطراف دکل جستجو برای پیدا کردن قاتل و انگیزه قتل و اینکه قاتل از کارکنان دکل است یا فردی غیر از آن‌ها، شروع می‌شود. در ادامه و با وقوع چند فقره قتل دیگر و مشخص شدن اغراض پنهان مالکان شرکت نفتی از راز این جنایت‌ها پرده برداری می‌شود.

سریالی پر از تعلیق و هیجان و خوش ساخت که لوکیشن جذابی هم دارد و سازندگان در گرفتن تصاویر به بهترین شکل از این لوکیشن بهره برده اند. سریال می تواند برای دوستداران آثار مهیج جذابیت ویژه ای داشته باشد.

شبکه‌ی تماشا، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار