رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May

فیلم سینمایی «انجمن برف» با گویندگی ۲۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه زندگینامه، درام و ماجراجویی محصول آمریکا، شیلی و اوروگوئه در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه […]

فیلم سینمایی «انجمن برف» با گویندگی ۲۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه زندگینامه، درام و ماجراجویی محصول آمریکا، شیلی و اوروگوئه در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.مدیر دوبله این سینمایی بهمن هاشمی و صدابرداری آن به عهده بهزاد توکلی بوده است. بابک اشکبوس، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، آرزو روشناس، افشین زی نوری، حسین سرآبادانی، خشایار شمشیرگران، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، مهسا عرفانی، بهروز علی محمدی، پویا فهیمی، اسفندیار مهرتاش، حسین نورعلی، آزیتا یاراحمدی، رزیتا یاراحمدی و بهمن هاشمی صداپیشه های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که: تیم راگبی شیلی که برای یک مسابقه بین‌المللی در حال پرواز بود، بر اثر یک سانحه سقوط می‌کند. تنها چند نفر از بازیکنان و خدمه هواپیما زنده می‌مانند. آنها در میان کوه‌های آند برفی و وحشی گرفتار می‌شوند.

«انجمن برف» فیلمی با ساختی شگفت انگیز است که بسیاری از منتقدان و مخاطبان سینما معتقدند کمی پس از آغاز مخاطب را میخکوب می کند و در نهایت پیام امید و استقامت به مخاطب می دهد. فیلم یکی از فیلم های تحسین شده سال ۲۰۲۳ لقب گرفت و در کمتر جشنواره و جوایز سینمایی بود که مورد توجه قرار نگیرد و ندرخشد طوری که توانسته برنده و نامزد ۱۲۵ جایزه از جشنواره ها و جوایز مختلف و معتبری مانند اسکار، گولدن گلوب، بفتا، گویا و … شود.

شبکه‌ی چهار، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار