رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • یکشنبه 5 فروردین 1403 - 14:45
  • کد خبر : 144050
  • تئاتر
  • چاپ خبر : انتشار پوستر «پس از» همزمان با آغاز پیش‌فروش بلیت

همزمان با آغاز پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «پس از» کاری از مرتضی کوهی، پوستر رسمی این نمایش با طراحی سهیل فلاح منتشر شد. نمایش «پس از» که از ۲۳ فروردین اجرای خود را در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز می‌کند از روز ۵ فروردین پیش فروش سه روز نخست اجرا را آغاز کرد. این نمایش […]

همزمان با آغاز پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «پس از» کاری از مرتضی کوهی، پوستر رسمی این نمایش با طراحی سهیل فلاح منتشر شد.

نمایش «پس از» که از ۲۳ فروردین اجرای خود را در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز می‌کند از روز ۵ فروردین پیش فروش سه روز نخست اجرا را آغاز کرد.

این نمایش که در بخش‌های بازیگری، نویسندگی، کارگردانی، طراحی صحنه و بهترین نمایش، جوایز برتر جشنواره «هم آغاز» را از آن خود کرد، بلیت سه اجرای نخست خود را با تخفیف ۲۰ درصد ارایه کرده است.

تهیه کنندگی «پس از» را امیرموسی کاظمی بر عهده دارد و هنرمندانی همچون مهران مرادی، پیمان محسنی و شیدا پهلوان بازیگران این نمایش هستند.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به علیرضا زیوری دستیار کارگردان و مدیر تولید، زهرا شایان‌فر مدیر روابط عمومی و امیرحسین میرزائی مدیر تبلیغات اشاره کرد.

در خلاصه نمایش «پس از» آمده است: «نشان ۳۰ ساله، هنرمند و نوازنده پیانو پنج سال است که دچار انفصال از خود است و در طول این پنج سال با خود مجازش ملاقات کرده و زیسته. این معاشرت، او را حتی از هنر و علایق‌اش جدا ساخته. اما اکنون نشان حتی خودش را در آینه هم نمی‌بیند.»

این نمایش جایزه اول نمایشنامه، جایزه اول کارگردانی و جایزه بهترین اثر، جایزه اول و سوم بازیگری مرد برای هر ۲ بازیگر مرد نمایش ، جایزه دوم طراحی صحنه، کاندیدای بهترین بازیگر زن را از اولین دوره جشنواره تئاتر «هم آغاز» مجموعه تئاتر شهر کسب کرده است.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت تیوال یا سایت گیشه تئاتر مراجعه کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار