رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

جشن ۵۰ سالگی «خانه‌ای کوچک در چمنزار» با برگزاری یک جشنواره و نمایشگاه برگزار می‌شود. به نقل از ددلاین، روز جمعه هزاران نفر در پارک رانچو سانتا سوزانا در دره سیمی گرد هم آمدند تا یاد سریال «خانه‌ای کوچک در چمنزار» را در پنجاهمین سال ساخته شدنش، به یاد بیاورند. وقتی از ملیسا گیلبرت پرسیده […]

جشن ۵۰ سالگی «خانه‌ای کوچک در چمنزار» با برگزاری یک جشنواره و نمایشگاه برگزار می‌شود.

به نقل از ددلاین، روز جمعه هزاران نفر در پارک رانچو سانتا سوزانا در دره سیمی گرد هم آمدند تا یاد سریال «خانه‌ای کوچک در چمنزار» را در پنجاهمین سال ساخته شدنش، به یاد بیاورند.

وقتی از ملیسا گیلبرت پرسیده شد که چرا طرفداران سریال «خانه‌ای کوچک در چمنزار» وقتی او را می‌بینند، گریه می‌کنند، وی پاسخ آماده‌ای داشت.

در نشست سه روزه‌ای که روز جمعه در جشنواره سیمی ولی کالیفرنیا با حضور بازیگران این سریال برگزار شد، این بازیگر به جمعیت گفت: فکر می‌کنم این سریال احساسات بسیار زیادی را در مردم برانگیخت و وقتی آن‌ها دوباره همه ما را می‌بینند، اکنون همه احساسات ۵۰ سال پیش را از طریق فرزندان و نوه‌هایشان به یاد می‌آورند. این یک گردهمایی بزرگ خانوادگی است.

مایکل لندون فقید که ۵۰ سال پیش بازیگر نقش پدر این سریال بود هر چند در جمع بازیگران حضور نداشت، اما بازیگرانی مانند ملیسا گیلبرت که نقش لورا اینگلز را بازی می‌کرد و همچنین آلیسون آرنگریم بازیگر نقش نلی اولسون، کارن گراسل بازیگر نقش کارولین اینگلز مادر خانواده، بانی بارتلت بازیگر نقش گریس ادواردز، دین باتلر بازیگر نقش آلمانزو وایلدر و لینوود بومر بازیگر نقش آدام کندال موجب شدند تا طرفداران در صف‌های طولانی منتظر گرفتن امضا از آن‌ها شوند و در لوکیشن‌های قدیمی که بازسازی شده بودند به گرفتن عکس بپردازند.

سازمان‌دهندگان همچنین یک نمایشگاه کوچک از چیزهای مربوط به این سریال مانند کپی‌هایی از فیلمنامه‌های قدیمی، عکس‌ها، جعبه‌های ناهار الهام‌گرفته از خانه کوچک و دوربین پاناویژن دهه ۷۰ عرضه کردند.

چشمگیرترین مورد هم بازسازی خانه اولسون بود که حاضران زیادی به نوبت در آن عکس می‌گرفتند و نیز چرخ دستی لندون که شبیه‌سازی شده بود.

این جشنواره نشست هایی با بازیگران اصلی ترتیب داد و مراسم ویژه‌ای هم برای ادای احترام به لندون که سال ۱۹۹۱ درگذشت و دیگر بازیگران این سریال که از دنیا رفته‌اند برگزار کرد.

شرکت کنندگان در این جشنواره ۴۵ دلار برای حضور یک روزه می پردازند و گیلبرت علاوه بر برنامه جمعه، یک پانل نیز برای روز یکشنبه برنامه‌ریزی کرده تا در کنار پانل‌های آرنگریم و گراسل با هواداران رو به رو شوند.

«خانه ای کوچک در چمنزار» سریالی است که بر مبنای رمان لورا اینگلز وایلدر ساخته شده‌است. این سریال که از ۳۰ مارس ۱۹۷۴ تا ۲۱ مارس ۱۹۸۳ هر هفته از کانال ان‌بی‌سی پخش می‌شد، در ۹ فصل ساخته شد و ۳ فیلم سینمایی نیز در ادامه آن ساخته شد.

این سریال داستان خانواده‌ای کشاورز در قرن نوزدهم را تصویر می‌کند که در روستایی به نام والنات گرو در ایالت مینه‌سوتا اقامت کردند. در این سریال داستان زندگی لورا اینگلز، فرزند دوم این خانواده که قهرمان اصلی است، از کودکی تا دوران تدریس در مدرسه و ازدواجش در والنات گرو نشان داده می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار