رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» به کارگردانی آرمان خوانساریان با بازی سارا بهرامی و میر سعید مولیان از دوشنبه ششم فروردین ماه وارد چرخه اکران آنلاین شد. فیلم سینمایی «جنگل پرتغال» نخستین ساخته سینمایی آرمان خوانساریان است که به تهیه‌کنندگی رسول صدر عاملی در سال ۱۴۰۱ تولید شد و نخستین بار در جریان برگزاری جشنواره چهل […]

فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» به کارگردانی آرمان خوانساریان با بازی سارا بهرامی و میر سعید مولیان از دوشنبه ششم فروردین ماه وارد چرخه اکران آنلاین شد.

فیلم سینمایی «جنگل پرتغال» نخستین ساخته سینمایی آرمان خوانساریان است که به تهیه‌کنندگی رسول صدر عاملی در سال ۱۴۰۱ تولید شد و نخستین بار در جریان برگزاری جشنواره چهل و یکم فیلم فجر از آن رونمایی شد.

فیلم «جنگل پرتقال» از فیلم‌های محبوب جشنواره چهل و یکم بود، که از سوم آبان ماه سال گذشته اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرد. این فیلم در طول مدت اکران خود توانست با جذب ۶۳ هزار و ۴۹۰ مخاطب نزدیک به ۳ میلیارد تومان فروش کند.

فیلم جنگل پرتقال داستان معلمی به نام «علی بهاریان» و با نام هنری «سهراب بهاریان» است که در رشته نمایشنامه‌نویسی تحصیل کرده و حالا پس از سال‌ها بی‌کاری به تازگی در یک مدرسه به عنوان معلم ادبیات مشغول به کار شده است. معلمی آنچنان سختگیر که در عرض ۳ روز ۵ نفر را از کلاس اخراج می‌کند و حالا از طرف مدیر تهدید می‌شود که اگر تا ۲ روز دیگر مدرک تحصیلی‌اش را تحویل ندهد، عذرش را از مدرسه می‌خواهند! اینگونه است که آقای معلم علی‌رغم میل خود به شهر محل تحصیلش در «تنکابن» می‌رود و به این ترتیب فیلم بر بستر روایتگری این سفر پیگیری شده و با شکافتن شخصیت فرهیخته و معلم ادبیات، شخصیتی دیگر از او نمایان می‌شود که سال‌ها پیش در دانشگاه دختری عاشق‌پیشه را مورد آزار و اذیت قرار داده است و…

میر سعید مولویان، سارا بهرامی، رضا بهبودی بازیگران اصلی «جنگل پرتقال» هستند. این فیلم به شکل اختصاصی از پلتفرم «فیلیمو» پخش می‌شود.

منبع: فیلم نیوز

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار