رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

ویژه برنامه «یاد خدا» در لیالی قدر از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه گفت وگو محور «یاد خدا» در شب های پرفضلیت قدر با تهیه ویژه برنامه‌ای مهمان خانه بینندگان خواهد بود.این برنامه از ۱۹ تا ۲۳ ماه مبارک رمضان مصادف با […]

ویژه برنامه «یاد خدا» در لیالی قدر از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه گفت وگو محور «یاد خدا» در شب های پرفضلیت قدر با تهیه ویژه برنامه‌ای مهمان خانه بینندگان خواهد بود.این برنامه از ۱۹ تا ۲۳ ماه مبارک رمضان مصادف با ۱۱ تا ۱۵ فروردین، با حضور حجت الاسلام والمسلمین رمضانی با موضوع محبت امیرالمونین (ع) از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.
برنامه «یاد خدا» به تهیه کنندگی «مهدی حسین زاده» در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۰ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱ صبح بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می رود.
در سایر روزهای ماه مبارک رمضان برنامه «یاد خدا» با حضور حجت الاسلام والمسلمین «رضا محمدی شاهرودی» به بررسی اتفاقات پس از مرگ و پرسش و پاسخ درباره معاد می پردازد.
برنامه «یاد خدا» با هدف تبیین، تعمیق و بررسی مفاهیم قرآن و سیره اهل بیت علیهم السلام از زبان کارشناسان برتر حوزه قرآنی و معارفی برای عموم جامعه تهیه و پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار