رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

مینی سریال «کشیک قلب» در ۵ قسمت به کارگردانی حسین مهکام و تهیه‌کنندگی علی پورکیایی از امشب ۱۰ فروردین ماه ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مجموعه درام اجتماعی – مذهبی در فضای پزشکی به قلم حسین مهکام به نگارش درآمده است.در […]

مینی سریال «کشیک قلب» در ۵ قسمت به کارگردانی حسین مهکام و تهیه‌کنندگی علی پورکیایی از امشب ۱۰ فروردین ماه ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مجموعه درام اجتماعی – مذهبی در فضای پزشکی به قلم حسین مهکام به نگارش درآمده است.در خلاصه داستان «کشیک قلب» آمده است: «یک پزشک جوان به نام یوسف، در کودکی تمام اعضای خانواده خود را از دست داده‌ است و از کودکی فردی بی‌نام و نشان او را از نظر مالی تأمین کرده‌ است. او در بیمارستان و در شب نوزدهم ماه رمضان با یک بیمار عجیب روبه‌رو می‌شود.»
داستان این سریال سه دوره زندگی دکتر یوسف رستمی (نقش اول مجموعه) را به تصویر کشیده است. دوران کودکی یوسف در حوالی سال ۱۳۷۲ است، دوران جوانی او در بین سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ و زمان حال در سال ۱۳۹۵ (زمان ساخت سریال) می‌گذرد.
برخی از بازیگران مینی سریال «کشیک قلب» عبارتند از: محسن کیایی، رحیم نوروزی، علیرضا استادی، لیندا کیانی، نگین معتضدی، آتیلا پسیانی، کاظم هژیرآزاد و… .
مینی سریال «کشیک قلب» طی پنج قسمت از ۱۰ تا ۱۴ فروردین ماه هرشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار