رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 23 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • یکشنبه 19 فروردین 1403 - 12:46
  • کد خبر : 144716
  • هنرمندان
  • چاپ خبر : جزییات طرح «مَ‌کارت»اعلام شد

یکی از مدیران مجموعه صندوق اعتباری هنر از عرضه بسته اقتصادی خواربار ویژه دارندگان کارت‌های «مَ‌کارت» (از جمله هنرکارت) به مناسبت عید فطر خبر داد. به نقل از روابط‌عمومی صندوق اعتباری هنر، حیدر مرادی از مدیران شرکت‌های تابعه مجموعه صندوق اعتباری هنر ضمن اعلام خبر عرضه بسته اقتصادی خواربار ویژه دارندگان «هنر کارت» توضیح داد: […]

یکی از مدیران مجموعه صندوق اعتباری هنر از عرضه بسته اقتصادی خواربار ویژه دارندگان کارت‌های «مَ‌کارت» (از جمله هنرکارت) به مناسبت عید فطر خبر داد.

به نقل از روابط‌عمومی صندوق اعتباری هنر، حیدر مرادی از مدیران شرکت‌های تابعه مجموعه صندوق اعتباری هنر ضمن اعلام خبر عرضه بسته اقتصادی خواربار ویژه دارندگان «هنر کارت» توضیح داد: در راستای تلاش شرکت «مَ‌کارت» برای ارایه خدمات ضروری به هنرمندان گرامی و بر اساس خط‌مشی‌های حمایتی صندوق اعتباری هنر، دارندگان کارت‌های «مَ‌کارت» از جمله «هنر کارت» از روز ۱۹ تا ۲۴ فروردین می‌توانند بسته‌های اقتصادی خواربار را به صورت اینترنتی از فروشگاه آنلاین «مَ‌کارت» تهیه کنند.

وی ادامه داد: برنج، چای، روغن مایع، قند، شکر و ماکارونی اقلام این بسته را تشکیل می‌دهند که از برندهای معتبر بازار تهیه شده‌اند. بهای تمام‌شده این بسته، ۱ میلیون و ۵۴۵ هزار تومان است. ۵۵۶ هزار تومان از این مبلغ سهم «مَ‌کارت» است و دارندگان «هنر کارت» می‌توانند این بسته را تنها با پرداخت ۹۸۹ هزار تومان تهیه کنند.

وی با تاکید بر اینکه تعداد بسته‌های عرضه‌شده در این طرح و همچنین زمان ارایه آن محدود است، یادآور شد: ارسال این بسته‌ها به سراسر ایران رایگان است و اولویت با عزیزانی خواهد بود که زودتر خرید خود را انجام دهند. براین اساس دارندگان هنرکارت و دیگر کارت‌های«مَ‌کارت» می‌توانند از طریق لینک https://makart.ir/blog/package اطلاعات بیشتر در این زمینه را کسب کنند.

«هنر کارت» یک کارت هویتی-بانکی منحصربه‌فرد برای هنرمندان و اعضای صندوق اعتباری هنر است که دارندگان آن می‌توانند آن را هم به عنوان یک کارت شناسایی استفاده کنند و هم به عنوان یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب برای دریافت تمامی خدمات بانکی و انجام تراکنش‌ها به‌کار گیرند.

«مَ‌کارت» از سال ۱۴۰۲ و با اضافه شدن محصولاتی مانند «فرهنگ‌کارت»، «شبستان‌کارت»، «نصرکارت» فعالیت خود را گسترش داده است؛ این مجموعه تحت پوشش صندوق اعتباری هنر به تازگی، فروشگاه آنلاین «مَ‌کارت» را نیز راه‌اندازی کرده که از طریق آن بتواند علاوه بر عرضه محصولات مختلف برای هنرمندان و دیگر کاربران خود، بستری برای فعالیت هنرمندان صاحب کسب‌وکار نیز فراهم کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار