رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 23 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

در نشست صمیمی مدیر شبکه تهران سیما با خبرنگاران مردمی به ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات خبرنگاران مردمی اشاره و تاکید شد: خبرنگاران مردمی از تمام ظرفیت ها و رویداد های مهم اجتماعی، فرهنگی، هنری و حتی نیاز ها و دغدغه های شهروندان به خوبی مطلع هستند،بنابراین این آگاهی کمک می کند تا محتوای […]

در نشست صمیمی مدیر شبکه تهران سیما با خبرنگاران مردمی به ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات خبرنگاران مردمی اشاره و تاکید شد: خبرنگاران مردمی از تمام ظرفیت ها و رویداد های مهم اجتماعی، فرهنگی، هنری و حتی نیاز ها و دغدغه های شهروندان به خوبی مطلع هستند،بنابراین این آگاهی کمک می کند تا محتوای مورد نیاز شهروندان به بهترین فرم و شکل تولید و پخش شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران سیما، دکتر محمد باقر اعلمی، مدیر شبکه تهران در نشست هم اندیشی و در دیدار صمیمی با خبرنگاران مردمی به حضور تیمی فعال و منسجم از خبرنگاران مردمی در شبکه تهران اشاره کرد و افزود: این گروه خبری سرشار از تجربه هستند. مشکلات و موانعی وجود دارد که ضروری است مطرح و بررسی شود تا با برگزاری جلسات متعدد برطرف شود.
اعلمی از گستردگی و شبکه سازی خبرنگاران مردمی خبر داد و افزود: حضور شما در سراسر استان (شهر و شهرستان های استان) مغتنم است، بنابراین  ضروری است بانک سوژه های جذاب در استان تهران را راه اندازی کنید تا در مواقع ضرور و خاص از این سوژه ها به بهترین شکل و فرم، بهره ی رسانه ای برد.
مدیرشبکه تهران سیما ضمن تأکید به انتخاب سوژه نو و جدید برای تهیه گزارش‌های مردمی، به نگاه و رویکرد رسانه‌ای مناسب برای تهیه گزارش‌های مردمی اشاره و اضافه کرد: با توجه به اینکه ظرفیت و خلاقیت‌های این گروه از خبرنگاران مردمی بالا و فراگیر است، آن‌ها می‌توانند رویدادهای اجتماعی، فرهنگی، هنری و حتی نیازها، دغدغه‌ها و مطالبات مردمی را به‌خوبی تصویر کنند.
وی خطاب به خبرنگاران خاطرنشان کرد: کنار به ‌تصویر کشیدن اخبار استان و شهر محل اقامت، موضوع مهم امیدآفرینی و روحیه‌بخشی در جامعه، از جمله وظایف مهم رسانه‌ای شما است که می‌توانید به خوبی ایفاگر این نقش برجسته شوید.
دکتر اعلمی به سردبیری تعدادی از برنامه های شبکه اشاره و تاکید کرد: رویکرد پیگیری پیام تا حصول نتیجه در گزارش های خبرنگاران مردمی ضروری است، لذا برنامه‌های در شهر، در استان، تهران بیست و سلام تهران به عنوان برنامه‌های پشتیبان خواهند بود تا در کنار تولیدات خبرنگاران مردمی به پیگیری مطالبات مردم بپردازند.
وی همچنین به برگزاری دوره های آموزشی مثل خبرنگاری بحران، خبرنگاری شهری و روستایی و … اشاره کرد و حضور خبرنگاران مردمی را در دوره های آموزشی ضروری خواند.
در این جلسه خبرنگاران حاضر به دغدغه ها، موانع و مشکلات موجود در تهیه گزارش اشاره کردند و درخواست رسیدگی و برطرف کردن آنها را داشتند.
در این نشست پیام ابراهیم پور، مدیر گروه شهرستان ها، مصطفی جعفریحیی، مدیر روابط عمومی، سید محمد رضا حسینی و سمیه ملک پور، به ترتیب تهیه کننده و گزارشگر در شهر در استان نیز حضور داشتند.
لازم به ذکر است پس از گذشت تقریبا ۴۸ ماه از فعالیت این گروه خبری، بالغ بر پنج هزار گزارش ویژه از خبرنگاران مردمی تهیه، تولید و روی آنتن شبکه تهران سیما رفته است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار