رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 23 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

ویژه برنامه “فردای روشن” با محوریت شعار سال و تمرکز بر امید آفرینی به جوان ایرانی در حوزه کسب و کار هر روز ساعت ۱۲:۲۰ از قاب شبکه تهران تقدیم نگاه مخاطبان می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، حسین روزبهانی تهیه کننده ویژه برنامه «فردای روشن» گفت: این […]

ویژه برنامه “فردای روشن” با محوریت شعار سال و تمرکز بر امید آفرینی به جوان ایرانی در حوزه کسب و کار هر روز ساعت ۱۲:۲۰ از قاب شبکه تهران تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، حسین روزبهانی تهیه کننده ویژه برنامه «فردای روشن» گفت: این برنامه به نقاط مختلف کشور (شمال، جنوب ، شرق و غرب) سفر و با افراد موفق گفتگو می کند تا الگوی مناسبی برای جوان ایرانی که می خواهد وارد بازار کار شود باشد.
وی ادامه داد: رویکرد این برنامه حمایت از کسب و کارها در صنوف مختلف پیرامون شعار سال “جهش تولید با مشارکت مردم” است و تاکید آن امید آفرینی است. وجه تمایز این ویژه برنامه با سایر برنامه های مشابه آن، میدانی بودن آن است. فردای روشن به میان مجموعه ها می رود و ناگفته هایی از دل کارآفرینان، نقاط قوت و ضعف آنها را به تصویر می کشد.
روزبهانی تأکید کرد: افراد موفق در این برنامه به بیان قصه زندگی شان و سختی هایی که تا رسیدن به موفقیت داشتند، می پردازند. این برنامه الگویی است برای جوان ایرانی که امروز می خواهد وارد کسب و کار شود و ترس از شکست دارد.
وی خاطرنشان کرد: افراد موفقی که در این برنامه با آنها گفتگو می کنیم فراز و فرودهای زیادی در مسیر زندگی شان بوده که ثابت قدم ایستادند و توکل شان به خدا بوده و چالش هایی که در زندگی شان بوده را برطرف و امروز به موفقیت رسیدند.
برنامه” فردای روشن” کاری از گروه معارف شبکه تهران است که از ابتدای سال جدید به مدت ۱۵ دقیقه روی آنتن رفته است و تا پایان سال نیز پخش آن ادامه دارد و مجید میرزایی کارشناس مجری آن است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار