رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April

مجموعه مستند «پا به ماه» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور از چهارشنبه ۲۹ فروردین روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مستند پا به ماه با موضوع «فرزند آوری» روایت‌های شیرین و شنیدنی خانواده ها از روزهای انتظار برای این هدیه ارزشمند الهی است. این […]

مجموعه مستند «پا به ماه» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور از چهارشنبه ۲۹ فروردین روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مستند پا به ماه با موضوع «فرزند آوری» روایت‌های شیرین و شنیدنی خانواده ها از روزهای انتظار برای این هدیه ارزشمند الهی است. این مستند قصه‌ روز‌هایی از زندگی آدم‌هاست که پر از انتظار، نگرانی، عشق، شور و شوق، ترس و صبر است.قسمت اول از فصل دوم این مستند به نام «همیشه با هم» روایت دو خواهر دو قلو همسان با ویژگی‌های مشترک است که همزمان مادر می‌شوند، و مخاطب را در داستان مادر شدن و لحظه تولد فرزند با خود همراه می‌کنند. گفتنیست هر قسمت از فصل دوم این مجموعه روایت داستانی مستقل و متفاوت است.

این مجموعه مستند که به همت گروه خانواده شبکه دو و در خانه هنری رسانه‌ای دیما تولید شده، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و چهارشنبه بیست و نهم فروردین حوالی ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. مهدیه‌سادات محور، تهیه‌کننده و امیرحسین اسیوند مجری طرح و کارگردان این برنامه است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار