رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April

یازدهمین قسمت از برنامه «کار خونه» با حضور بانویی تلاشگر از استان اردبیل، پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه حوالی ساعت ۱۹:۴۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این قسمت از برنامه «کار خونه» روایت داستان زندگی پر فراز و نشیب «ربابه صدقی» ساکن روستای «ازمار» از […]

یازدهمین قسمت از برنامه «کار خونه» با حضور بانویی تلاشگر از استان اردبیل، پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه حوالی ساعت ۱۹:۴۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این قسمت از برنامه «کار خونه» روایت داستان زندگی پر فراز و نشیب «ربابه صدقی» ساکن روستای «ازمار» از توابع شهرستان «گرمی» استان اردبیل است؛ که توانسته با توجه به ظرفیت ها و فضاهای موجود در زادگاهش و راه اندازی کسب کار و همچنین علی رغم شکست های متعددش باعث ایجاد اشتغالزایی برای خود و همه اعضای خانواده‌اش در حیطه پرورش بوقلمون شود.در این قسمت از مستند، «علیرضا حسین نژاد» (مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل) ضمن بازدید از طرح اشتغالزایی خانم صدقی، درباره بررسی راهکارهای ساماندهی و حمایتی از مشاغل خانگی توسط کمیته امداد صحبت می‌کند.

هدف از ساخت مستند «کار خونه» حمایت از مشاغل خانگیست که به عنوان کسب و کاردر جهت ایجاد درآمد در خانواده، نقش مهمی ایفا می‌کنند.

مستند «کار خونه» کاری است از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی، کارگردانی رضا داستانی و با مدیریت هماهنگی آزاده بهرامی که یازدهمین قسمت آن پنجشنبه ۳۰ فروردین حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار