رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 19 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ به همت و تلاش هیات مدیره انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران و با همکاری و مساعدت هیات مدیره خانه سینما و با حکم علی دهکردی مدیر عامل خانه سینما، مازیار فکری ارشاد نائب رئیس انجمن منتقدان به عنوان مدیر سینما تک خانه سینما منصوب شد. […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ به همت و تلاش هیات مدیره انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران و با همکاری و مساعدت هیات مدیره خانه سینما و با حکم علی دهکردی مدیر عامل خانه سینما، مازیار فکری ارشاد نائب رئیس انجمن منتقدان به عنوان مدیر سینما تک خانه سینما منصوب شد.

متن این حکم به شرح زیر است:
جناب آقای مازیار فکری ارشاد
هنرمند ارزنده سینمای ایران
با تقدیم سلام و احترام
با عنایت به توان و تجربه شما و پیشنهاد انجمن محترم صنفی نویسندگان و منتقدان آثار سینمایی، تقاضا دارم مسئولیت اجرایی راه‌اندازی «سینما تک خانه سینما» را برعهده گرفته و ضمن تعامل با صنوف دیگر همچون کارگردانان، مستندسازان، انیمیشن و فیلمنامه‌نویسان، امور مربوط به کارگروه تدوین آیین‌نامه و تنظیم جدول برنامه‌ریزی مشخص آن را انجام داده و منطبق با اهداف خانه سینما و در نظر گرفتن قوانین جاری، فعالیت آن را آغاز نمایید.
مسلما شکل‌گیری جلسات مرتب و هدفمند آثار فاخر سینمایی ایران و جهان با تکیه بر جنبه‌های تجلیلی و آموزنده می‌تواند تاثیری به‌سزا و جدی در ارتقای وجوه علمی، فنی و کیفی دست‌اندرکاران سینمای کشورمان داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار