رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ فیلم کوتاه «آخرین بچه» با نام بین‌‌المللی the last child در تازه‌ترین حضور جهانی خود، در جشنواره بین‌المللی فیلم آمیکورتی ایتالیا پذیرفته شد. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی «سرنا امینی» و تهیه‌کنندگی «امین شهری» درباره زنی به نام طیبه است که برای عقب انداختن حکم […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ فیلم کوتاه «آخرین بچه» با نام بین‌‌المللی the last child در تازه‌ترین حضور جهانی خود، در جشنواره بین‌المللی فیلم آمیکورتی ایتالیا پذیرفته شد.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی «سرنا امینی» و تهیه‌کنندگی «امین شهری» درباره زنی به نام طیبه است که برای عقب انداختن حکم اعدام خود در زندان، بچه‌دار می‌شود، اما روزی مددجو خبر اعدام همسرش را به گوشش می‌رساند…

این فیلم کوتاه پیش از این در جشنواره لنزهای نوظهور (کانادا)، جشنواره فیلم کوتاهAFSAD (ترکیه)، جشنواره فیلم کوتاه FOLCS (آمریکا)، جشنواره فیلم کالابوراگی (هند) و جایزه جهانی فیلم کوتاه GFS (فرانسه) حضور داشته و کاندیدای جایزه شده است.

مهسا آقادادی، ندا علیدوستی، مهدی رفیعی، پارسا فارسی و آرام فتح‌اللهی بازیگران فیلم هستند.

سرنا امینی که تحصیلات دانشگاهی را در رشته کارگردانی سینما ‌می‌گذراند، نخستین تجربه فیلمسازی خود را با فیلم کوتاه آخرین بچه به نمایش گذاشته که مصطفی جعفری (فیلمبرداری)، حمید نجفی‌راد (تدوین)، حسین سلیمانی (مجری طرح )مرتضی سامانی (صدابردار)، عرفان یزدی (صداگذار)، سعید سام (گریم)، وحید تهرانی (طراح صحنه)، پویان اعتصامی (آهنگساز)، نفیسه مظفری (منشی صحنه)، علی تصدیقی (اصلاح رنگ)، امیرحسین حاتمی (پخش بین الملل) و مجید طالبی (عکاس) او را در ساخت فیلم همراهی کرده‌اند. طراحی پوستر فیلم هم به عهده سینا افشار بوده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار