رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 18 خبر


  • سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 28 May

ششمین قسمت از برنامه «نورا» سراغ گروه «بی. تی. اس» رفته است و به بررسی موج فرهنگ شرقی و تعامل نوجوانان با موسیقی کی پاپ می‌پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، ویژه‌ برنامه «نورا» به تهیه کنندگی علیرضا صادقی امشب ۲۴ اردیبهشت و در قسمت ششم با حضور حسین حق […]

ششمین قسمت از برنامه «نورا» سراغ گروه «بی. تی. اس» رفته است و به بررسی موج فرهنگ شرقی و تعامل نوجوانان با موسیقی کی پاپ می‌پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، ویژه‌ برنامه «نورا» به تهیه کنندگی علیرضا صادقی امشب ۲۴ اردیبهشت و در قسمت ششم با حضور حسین حق پناه، جامعه شناس و کارشناس رسانه به موضوع «بی. تی. اس»، موسیقی کی پاپ و رواج فرهنگ شرقی می پردازد.«نورا» با اجرای سینا هوشمندی و سردبیری سیده مریم موسوی ویژه برنامه نمایشگاه کتاب شبکه امید برای گروه نوجوان است که همزمان با آغاز سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه روی آنتن رفته است، این برنامه برای سومین سال متوالی با رویکر ترویج کتابخوانی و از محل نمایشگاه بین المللی کتاب، هر روز ساعت ۱۹ الی ۲۰ به صورت زنده پخش می‌شود.

ویژه برنامه «نورا» در هر قسمت و در قالب بخش ویژه، یک موضوع اختصاصی مرتبط با مصرف فرهنگی نوجوانان را بررسی می‌کند و در قسمت های قبل به موضوعاتی نظیر، سینمای اقتباسی، فلسطین و نوجوان، هوش مصنوعی و کتاب، سلبریتی و نوجوان پرداخته بود. این برنامه در سایر بخش های خود به معرفی نوجوانان کتابخوان و حلقه های کتابخوانی سراسر کشور می‌پردازد.

این برنامه در آیتم های مختلف «پیشگفتار»، «حروف چینی»، «پشت جلد» با طراحی بازی، مصاحبه، آزمایش اجتماعی سراغ نوجوانان، ناشران و نویسندگان می‌رود و به معرفی فضای نمایشگاه، کتاب ها و موارد مرتبط با پرونده ویژه آن قسمت از برنامه می‌پردازد.

ویژه برنامه «نورا» از چهارشنبه ۱۹ تا شنبه ۲۹ اردیبهشت از شبکه امید پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار