رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 7 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July

فصل جدید برنامه ظهرگاهی «تا نیایش» به تهیه کنندگی علیرضا هنرمند و محمد جوادی نژاد در دهه کرامت از حرم مطهر رضوی روی آنتن می رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، پخش سری جدید این برنامه در دهه کرامت و به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) آغاز شده […]

فصل جدید برنامه ظهرگاهی «تا نیایش» به تهیه کنندگی علیرضا هنرمند و محمد جوادی نژاد در دهه کرامت از حرم مطهر رضوی روی آنتن می رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، پخش سری جدید این برنامه در دهه کرامت و به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) آغاز شده است. این برنامه تا سه شنبه از مشهد مقدس تماشایی می شود و پس از آن از استودیوی صبا شبکه تهران روی آنتن می رود.برنامه ظهرگاهی «تا نیایش» با محوریت سبک زندگی دینی با الگو پذیری از سیره ائمه به مدت ۴۵ دقیقه با اجرای محبوبه عزیزی و دکتر احمد شفازاده تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
این برنامه دارای بخش های متنوعی از جمله گفتگو با کارشناس مذهبی، معرفی کتاب، روز شمار دفاع مقدس و انقلاب، آیتم تقدیم به شهدا و… است که هر روز بصورت زنده و مستقیم از شبکه تهران پخش می شود.
فصل جدید برنامه «تا نیایش» بصورت زنده و با دعوت از کارشناسان مذهبی، موضوعات خانواده را در حوزه مسائل دینی بررسی و تحلیل می نماید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار