رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Friday 26 July

راس اشکرافت وضعیت حال حاضر ایالات متحده آمریکا را در مستند «چهار سوارکار» مورد بررسی قرار داده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مجموعه به نقد و بررسی مشکلات، معضلات و افول غرب از نگاه خود مستندسازان غربی پرداخته و مستندهایی با همین رویکرد را به نمایش می گذارد.هر […]

راس اشکرافت وضعیت حال حاضر ایالات متحده آمریکا را در مستند «چهار سوارکار» مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مجموعه به نقد و بررسی مشکلات، معضلات و افول غرب از نگاه خود مستندسازان غربی پرداخته و مستندهایی با همین رویکرد را به نمایش می گذارد.هر قسمت از این مجموعه، کارشناس مدعو درباره موضوعاتی با همین رویکرد صحبت می کند و سپس یک مستند خارجی چالش برانگیز دوران اخیر پخش خواهد شد.
در این قسمت مستند ۹۰ دقیقه ای «چهار سوارکار» محصول انگلیس به کارگردانی راس اشکرافت به نمایش گذاشته می شود که موفق به کسب جایزه بین المللی عدالت جهانی آکسفام  OXFAM و جوایز دیگر نیز شده است. این مستند به نوعی پرده برداری از راز چاپ بی پشتوانه پول در آمریکا می باشد که باعث شده فقر در کل دنیا پخش شود.
استفاده از چهره های برجسته سیاسی و اقتصادی در این مستند باعث شده که این مستند بهتر دیده شود و استقبال بیشتری از آن صورت گیرد.
عوامل تولید مجموعه برنامه “دوران” عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: تهیه کننده: مجید اسکندری، سردبیر: احمد قجاوند، کارگردان: امین سوئیزی، کارشناس: حسام الدین حائری زاده، مجری: مصطفی صادقی.

این مستند روزهای زوج ساعت ۱۷ از شبکه مستند پخش می‌شود و تکرارش روز بعد ساعت ۹ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار