رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July

پخش ویژه برنامه «شهید جمهور»، به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و جمعی از همراهان ایشان به روی آنتن افق سیما می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، ویژه برنامه زنده «شهید جمهور» به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، شهید امیرعبداللهیان و جمعی […]

پخش ویژه برنامه «شهید جمهور»، به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و جمعی از همراهان ایشان به روی آنتن افق سیما می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، ویژه برنامه زنده «شهید جمهور» به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، شهید امیرعبداللهیان و جمعی از همراهان ایشان با پوشش زنده جزئیات مراسم تشییع و تدفین شهدای حادثه سقوط بالگرد ریاست جمهوری و جزئیات ادامه مسیر ریاست جمهوری در آینده، سه‌شنبه ۱ خرداد ماه تا پنجشنبه ۳ خرداد ماه ساعت ۹ صبح، ۱۲ ظهر، ۱۷ عصر و ۲۰ شب به روی آنتن افق سیما می‌رود.همچنین در ادامه ویژه برنامه زنده «شهید جمهور» روز جمعه ۴ خرداد ماه حوالی ساعت ۱۰ صبح با آیتم‌های متنوع از قاب افق سیما پخش می‌شود.

گفتنی است ویژه برنامه «شهید جمهور» همزمان با لحظه اعلام رسمی خبرشهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان شروع به کار کرد و به آنتن افق رسید. ویژه برنامه «شهید جمهور» با پوشش کامل رسانه‌ای و دعوت از کارشناسان و فعالان سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای به بررسی ابعاد این حادثه تلخ می‌پردازد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار