رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۰ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 17 June

«کادر فنی» شبکه ورزش سیما رقابت های ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را پوشش می دهد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، با توجه به نزدیکی به زمان برگزاری رقابت های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، شبکه ورزش با برنامه «کادر فنی» همراه قهرمانان ورزش ایران در رشته های مختلف است که جواز […]

«کادر فنی» شبکه ورزش سیما رقابت های ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را پوشش می دهد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، با توجه به نزدیکی به زمان برگزاری رقابت های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، شبکه ورزش با برنامه «کادر فنی» همراه قهرمانان ورزش ایران در رشته های مختلف است که جواز حضور در رقایت های المپیک را کسب کردند.«کادر فنی» در فصل جدید خود با طراحی دکوری متفاوت که با نشانه های المپیک همراه است، آیتم های جذاب و با حضور قهرمانان المپیکی به تشریح آخرین وضعیت ورزشکاران المپیکی می پردازد.
حضور این ورزشکاران به همراه مربیان خود از بخش های جذاب «کادر فنی» پیش از رقابت های المپیک پاریس است.
مرور تخصصی تاریخچه بزرگ ترین آوردگاه ورزشی جهان، نگاه آماری به عملکرد کاروان ایران در ادوار گذشته رقابت های المپیک پاریس و طراحی گرافیکی همسو با رقابت های المپیک پاریس از دیگر ویژگی های این برنامه است.
طراحی درگاه اختصاصی ارتباطی برای مخاطبان «کادر فنی» جهت پاسخگویی به سوالات و نقطه نظرات بینندگان «کادر فنی» المپیکی از دیگر ویژگی های این برنامه است.

برنامه «کادر فنی» از سه شنبه ۸ خرداد ماه حوالی ساعت ۱۷ به روی آنتن شبکه ورزش سیما خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار