رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۰ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 17 June

مستند «اسکاندیناوی وحشی» با گویندگی ۹ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند در گونه مستند حیات وحش محصول انگلیس در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه تهران پخش شود.مدیر دوبله این […]

مستند «اسکاندیناوی وحشی» با گویندگی ۹ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند در گونه مستند حیات وحش محصول انگلیس در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه تهران پخش شود.مدیر دوبله این مستند لادن سلطان پناه و صدابرداری آن به عهده سهیل عابدی بوده است. نسرین اسنجانی، آزاده اکبری، علی بیگ محمدی، فریناز ثریا، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی و لادن سلطان پناه صداپیشه های این اثر بوده اند.

این مستند نگاهی به زیبایی‌های اسکاندیناوی سواحل بسیار زیبا، جنگل‌های فصلی و آتشفشان‌ها دارد. مستند در ژانر حیات وحش است و از تصاویر بسیار زیبایی برخوردار است. کارگردانی، تدوین و تصویربرداری خوبی دارد.

مستند در ژانر حیات وحش است و از تصاویر بسیار زیبایی برخوردار است و کارگردانی و تدوین و موسیقی متن خوبی هم دارد و می تواند برای علاقه مندان به مستندهای حیات وحش جذابیت ویژه ای داشته باشد.

شبکه‌ی تهران، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار