رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۰ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 17 June

شبکه قرآن و معارف سیما با پخش مستندهایی به تلاش های شهید آیت الله رئیسی در دوره خدمت ایشان نگاه ویژه ای دارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری فقید، شبکه قرآن و معارف سیما با پخش مستندهای مختلف یاد آن […]

شبکه قرآن و معارف سیما با پخش مستندهایی به تلاش های شهید آیت الله رئیسی در دوره خدمت ایشان نگاه ویژه ای دارد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری فقید، شبکه قرآن و معارف سیما با پخش مستندهای مختلف یاد آن شهید خدمت را گرامی می دارد.مستند «عالم مجاهد»، روایتی از زندگی شهید رئیسی، روز یکشنبه ۶ خرداد، ساعت ۱۷ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.
مستند «با پای دل» نیز روز دوشنبه ۷ خرداد، بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می رود.
مستند «طبیبانه»، تقدیر آیت الله رئیسی از تلاش های گروه سلامت و کادر پزشکی در دوران کرونا روز چهارشنبه ۹خرداد، ساعت ۲۲ برای بینندگان پخش می شود.
همچنین مستند «خویشاوند»، با نگاهی به سفر رئیس جمهوری شهید و هیات همراه به ترکمنستان، روز جمعه ساعت ۲۲، از شبکه قاب شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.
در همین راستا، بینندگان می توانند مستند «یک روز با امام جمعه»، روایتی از زندگی شهید آیت الله سیدمحمدعلی  آل هاشم، را روز سه شنبه ۸ خرداد، ساعت ۱۷ به تماشا بنشینند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار