رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July

پردیس سینمایی اریکه ایرانیان واقع در غرب پایتخت از فردا نمایش فیلم‌های سینمای ایران را آغاز می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، پردیس سینمایی اریکه ایرانیان پس از چند سال توقف فعالیت‌هایش، به چرخه اکران بازگشت. این پردیس سینمایی از پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ با نمایش فیلم‌های روز پرده و در […]

پردیس سینمایی اریکه ایرانیان واقع در غرب پایتخت از فردا نمایش فیلم‌های سینمای ایران را آغاز می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، پردیس سینمایی اریکه ایرانیان پس از چند سال توقف فعالیت‌هایش، به چرخه اکران بازگشت.
این پردیس سینمایی از پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ با نمایش فیلم‌های روز پرده و در ۴ سالن کار خود را با مدیریت جدید آغاز می‌کند.
در مدیریت جدید، پردیس سینمایی اریکه ایرانیان ضمن نمایش فیلم‌های مطرح سینمای ایران در سالن‌هایی با استانداردهای روز صدا و تصویر، در تلاش برای خدمات‌دهی بهینه به مخاطبان است.

سینما اریکه ایرانیان تهران واقع در شهرک غرب از جمله مشهورترین سینماهای پایتخت است که با داشتن زیربنایی بیشتر از ۲۰ هزار مترمربع از بزرگ‌ترین سینماها در تهران محسوب می‌شود.
این پردیس سینمایی میزبانی جشنواره‌های سینمایی از جمله جشنواره فیلم فجر را در کارنامه دارد و در دوران فعالیت خود جزو پرفروش‌های منطقه نیز بوده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار