رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July

انیمیشن سینمایی «انفجار کونگ فو» با گویندگی ۱۹ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه اکشن و ماجراجویی محصول هند در سال ۲۰۱۹ قرار است از سیمای استان ها پخش […]

انیمیشن سینمایی «انفجار کونگ فو» با گویندگی ۱۹ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه اکشن و ماجراجویی محصول هند در سال ۲۰۱۹ قرار است از سیمای استان ها پخش شود.مدیر دوبله این سینمایی بهروز علی محمدی و صدابرداری آن به عهده فرشید فرجی بوده است. شیلا آژیر، رضا آفتابی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، ابوالفضل شاه بهرامی، پریا شفیعیان، سحر صحامیان، نغمه عزیزی پور، پویا فهیمی، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، ملیکا ملک نیا، علی منانی، علی همت مومیوند و بهروز علی محمدی صداپیشه های این اثر بوده اند.

در این انیمیشن خواهیم دید: بیم و دوستش تصمیم می‌گیرند در مسابقه هنرهای رزمی شرکت کنند، اما کار او در میان رقبا سخت است و مجبور می شود که با دوستانش درگیر ماجراجویی‌هایی شود.

جنبه عاطفی فیلم قابل توجه است و اهمیت ارزش هایی مانند فداکاری و ازخودگذشتگی را به مخاطب نشان می دهد و به این لحاظ برای مخاطب کودک و نوجوان آموزنده است در حالی که به خاطر جنبه ی حادثه ای و ماجراجویی آن جذاب و سرگرم کننده نیز هست.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از سیمای استان ها، برای مخاطبان پخش شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار