- شنبه 6 تیر 1405 - 12:33
- کد خبر : 189034
- سینمای ایران

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ باشگاه فیلم ایستگاه هفتم به اهتمام تماشاخانه سیمرغ بنیاد بیدل دهلوی روز شنبه ششم تیرماه با نمایش فیلم کوتاه انسان نماها ساخته امیر حسین جواهری و برگزاری نشست پرسش و پاسخ با حضور عوامل و مخاطبین در تماشاخانه سیمرغ گشایش می یابد. باشگاه فیلم ایستگاه هفتم […]
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ باشگاه فیلم ایستگاه هفتم به اهتمام تماشاخانه سیمرغ بنیاد بیدل دهلوی روز شنبه ششم تیرماه با نمایش فیلم کوتاه انسان نماها ساخته امیر حسین جواهری و برگزاری نشست پرسش و پاسخ با حضور عوامل و مخاطبین در تماشاخانه سیمرغ گشایش می یابد.
باشگاه فیلم ایستگاه هفتم در دوره تابستان به اکران فیلم های کوتاه فیلمسازان سراسر کشور اختصاص خواهد داشت و با توجه به محدودیت های نمایش آثار کوتاه می تواند فرصتی مغتنم برای این امر و نیز مواجهه نزدیک کارگردانان با مخاطبان و پاسخ گویی به سوالات آنان در قالب نشست های خبری باشد.
برگزاری کارگاه های نقد و تحلیل و دوره های چگونه فیلم دیدن با حضور کارشناسان و منتقدان سینما از جمله رویدادهای جانبی در باشگاه فیلم ایستگاه هفتم می باشد که در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد.
حمید عبدالحسینی (طراح و مدیر هنری)، آرمین غلامزاده (مشاور و سرپرست اجرایی)، مهرزاد بصیر ( مدیر فنی )، سعید عبدالحسینی (گرافیست و طراح پوستر)، آرمیتا قاسمی (روابط عمومی و هماهنگی) و علیرضا نیاکان (ارتباطات رسانه) از جمله عوامل دست اندرکار در باشگاه فیلم ایستگاه هفتم می باشند.
فیلمسازان سراسر کشور می توانند برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر جهت اکران آثار خود در باشگاه فیلم ایستگاه هفتم می توانند با شماره های ۸۸۸۳۷۷۷۴و ۰۹۹۰۹۲۰۳۷۳۵ تماس حاصل نمایند. باشگاه فیلم ایستگاه هفتم ازاین پس شنبه های هر هفته در تماشاخانه سیمرغ به نشانی خ مفتح جنوبی، روبروی ورزشگاه شیرودی، خ ممیز، پ ۲۵، بنیاد بیدل دهلوی برگزار می شود و ورود برای عموم علاقه مندان آزاد می باشد.

نظرات