رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 22 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May
یكی از خادمان حرم رضوی مطرح كرد؛

ثبت خاطرات زوار امام رضا(ع) برای استفاده آیندگان

یکی از خادمان حرم امام رضا(ع) در برنامه پناه پهلوانان رادیو ورزش گفت: ما در حرم دفتری برای ثبت خاطرات زوار داریم که انشاالله آیندگان نیز بتوانند از آن استفاده کنند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش؛ شهرضا کریم‌لو از خادمان حرم امام رضا (ع) در برنامه پناه پهلوانان رادیو […]

یکی از خادمان حرم امام رضا(ع) در برنامه پناه پهلوانان رادیو ورزش گفت: ما در حرم دفتری برای ثبت خاطرات زوار داریم که انشاالله آیندگان نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش؛ شهرضا کریم‌لو از خادمان حرم امام رضا (ع) در برنامه پناه پهلوانان رادیو ورزش درباره نحوه انتخابش به عنوان خادم گفت: من از سال ۹۲ افتخار خادمی را پیدا کردم و اینجا آمده ایم تا فقط به زائران امام خدمت کنیم و خاک پای امام رضا(ع) را طوطیای چشم کنیم.

وی در خصوص برخورد با زوار اظهار کرد: من بیرون از اینجا چون بازاری هستم در برخورد با مشتری گاهی عصبانی می‌شوم و کلنجار می‌روم، اما وقتی وارد حرم می‌شوم انگار روحیه‌ام‌ عوض می‌شود و با زائر به خوبی رفتار می‌کنم و هنگام خروج از حرم نیز از آقا تشکر می‌کنم و می‌خواهم توفیق بدهد که هفته بعد نیز بتوانم خدمت کنم.

خادم‌ حرم امام رضا(ع) در خصوص رشته ورزشی خود که در آن فعالیت دارد، بیان کرد: من در رشته بسکتبال و دو و میدانی فعالیت می‌کردم و همین ورزش باعث افزایش نشاط و روحیه‌ام شده بود و حین کار نیز باعث بهبود عملکردم شده است.

کریم‌لو با ذکر خاطره ای از ایام کاری خود گفت: امروز یک خانم مسن از نیشابور با پای پیاده به حرم آمده بود که وقتی اینجا رسید از من غذای حضرتی خواست. ما و دوستان نیز سهم غذای خودمان را با افتخار تقدیم این بانو کردیم.

خادم حرم امام رضا(ع) درباره مدت زمان خدمت خود و پایان این زمان اظهار کرد: من تا زمانی که خود حضرت رضا(ع) بخواهد در خدمت ایشان خواهم بود و در حرم چیزی تحت عنوان بازنشستگی نداریم.

وی در‌ پاسخ به سوالی مبنی بر ثبت خاطرات زوار بیان کرد: ما در اینجا دفتری برای ثبت این رویدادها داریم که انشاالله آیندگان نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

کریم‌لو در پایان گفت: من از تمام زائرانی که به این بارگاه می‌آیند تقاضا دارم که قدر خودشان را بدانند و از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار